Konco-konco ku

Monday, October 22, 2012

SEORANG LAGI MANUSIA KURANG AJAR DENGAN RAJA MELAYU


Tak habis lagi individu-individu yang suka menghina sultan Johor serta kerabatnya. Apalah dosa sultan Johor pada mereka aku sendiri pun tak pasti. Mungkin ada yang terkurang yang menyebabkan individu terbabit begitu sakit hati dengan sultan Johor.

Walaupun bukan dengan sultan Johor sekalipun, aku rasa memang kurang ajar budak nama Zul Yahya ni. Status dalam facebooknya boleh menyebabkan sesiapa yang baca pun naik marah. Walaupun dituju kepada Sultan bukan diri sendiri, aku pun turut terbakar.

Perasan tak bila fenomena menghina institusi kesultanan ni bermula? Ya! Selepas pakatan rasa telah berkuasa merampas 5 negeri dalam PRU yang lepas. Puak pakatan telah merasa hebat dan merancang untuk menghapuskan institusi Raja Melayu sebelum berkuasa ke atas Malaysia.

Tolong selamatkan Kesultanan Melayu kita, tolong selamatkan negara Malaysia kita. Jangan biarkan pakatan yang dinaungi oleh DAP dan Yahudi bermaharajalela. Aku percaya Melayu akan terhapus jika kita beri mandat pada puak pakatan.

5 comments:

  1. semoga bila matinya zul yahya ini ibarat matinya seekor babi...

    ReplyDelete
  2. hasil islam hadhari..kebebasan untuk semua rakyat malaysia, tahniah paklah yg bijak samdol

    ReplyDelete
  3. In the event of Marshall Law(pray that is not happening in Msia) this Lunatic will be charge committing the offence of treason.He will be Court Marshalled,if found guilty,the sentenced will Death by Firing Squad which is happily execute by the Green Beret for insulting their Col In Chief.Salam.

    ReplyDelete
  4. Mamat ni kena pape x? Xdengar citer ape pon..

    ReplyDelete
  5. apasal la budak mangkar ni buat status macam orang yang berakal..kalau ya pun ko sakit ati,jangan la kau buat perhinaan pada sultan..pe ko rasa kalau orang cakap kat bapak macam tu,pe ko rasa???

    ReplyDelete

comment please.....