Konco-konco ku

Sunday, October 21, 2012

ANWAR DI BALING TELUR SEMASA JELAJAH KE IJOK!!



Petang tadi Anwar Juburi telah mengadakan Roadshow Pakatan mengelilingi Selangor untuk meraih undi orang Selangor. Program Jelajah Bas Merdeka Rakyat ke Selangor yang bermula dari Puchong dan berakhir di Depan Masjid Batu 8, Ijok petang tadi.

Laporan yang JB terima melalui orang kampung Ijok mengatakan jumlah kehadiran hanya sekitar 100 orang dari masyarakat tempatan dan yang selebihnya adalah kumpulan bermotor dan rombongan yang dipungut dari tempat-tempat lain yang Anwar singgah sebelum ini, seperti Kuala Langat, Kapar, Pandamaran dan Assam Jawa.

Gambar di atas, JB dapat dari sahabat yang mengikut rombongan tersebut di Assam Jawa. JB boleh katakan jumlah kehadiran termasuk rombongan ada la dalam 300++ orang...

Malu lah Ketua Pembangkang datang yang sambut hanya 300 orang je? Lebih kurang jumlah yang selalu Mat Sabu dapat bila berceramah cerita seks nya bersama Normah.

Dan yang boleh JB katakan di semua tempat yang dikunjungi Anwar jumlah kehadiran hanyalah sekitar 300 ke 400 orang sahaja.

Kita nantikan berapa orang pulak yang hadir kat stadium malam ni..

Pakatan semakin musnah....

6 comments:

  1. ... takde pun berita atau gambar yang dia dibaling dengan telur?...

    ReplyDelete
  2. en mohd natar, aku rasa bukan dibaling telur. maksudnya anwar makin banyak dapat 'telur'. dah hilang auranya. kesian...

    ReplyDelete
  3. Yg pelik bin ajaib kalau tak ada org nak dengar cerah mereka dan sambutan juga sedikit, macam mana dia org boleh menang lima negeri di malaysia mmmmm:-Pmmmmm? ?? Dia org undi diri sendiri ke dlm pilehan raya kemarin he3x

    ReplyDelete
  4. apa cerita UMNO seludup duit cash RM 40 juta duit aku ke Sabah?? betul ke? UMNO songlap duit rakyat??

    ReplyDelete
  5. dan apa cerita sebenar debat Pak Mahdir dan Pak Najib ini??? Pasal Penghapusan Rasuah di Kalangan UMNO. cuba lihat video ini

    http://www.youtube.com/watch?v=3zXTv8-db9Y

    ReplyDelete
  6. aku mmg suke bodoh kan blogger ni..mmg bdoh!!wt stu bnde tu bia la ade bukti bangang..ko org sabak kan.ko bdak mane ha?wat malu sabak jer.pukimak betul.perangai mcam cibai!ko sekolah mane dulu sial?mcm x blajo je?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...