Konco-konco ku

Monday, October 22, 2012

ISU SELANGOR: KHALID BERUCAP HUJAN DI SELANGOR TIAP HARI, MACAM MANA KATA AIR KURANG?

Aku dah naik hairan dengan MB Selangor, Khalid Gagap ni, lepas satu, satu dia cakap macam orang tak cukup sifat. Lepas membongkakkan diri dengan tidak membenarkan pembinaan empangan langat 2 untuk rakyat Selangor, kini dia buat kenyataan bodoh lagi.

Ahad semalam semasa ucapan beliau di Assam Jawa, Ijok, beliau menegaskan sekali lagi yang air untuk rakyat Selangor pasti cukup memandangkan hujan lebat hampir setiap hari di Selangor.

Aduh! Malu pulak rasanya berMenteri Besarkan seorang yang suka buat lawak BODOH!

Hujan memang setiap hari, kemungkinan besar pun air empangan akan meningkat naik. Dan aku tak nafikan yang jika melihat dari kapasiti air yang ada diempangan tersebut memang cukup untuk rakyat Selangor. Tapi RAKYAT SELANGOR MINUM AIR HUJAN KE??

*BANGANG

Projek Langat 2 tu nak menapis air yang kotor tu jadi air yang bersih. Sanggup ke rakyat Selangor minum air kotor macam tu? Kalau sanggup OK aku pun sanggup pindah negeri lain kalau Khalid terus memerintah.

Demi untuk memutarbelitkan kenyataan dan keegoannya, Khalid sanggup memperbodohkan rakyat Selangor dengan kenyataan yang tak boleh masuk dek akal. Fikirlah dulu Khalid oi sebelum berucap tu....

1 comment:

  1. Apa nak heran Kaylid Gaygap ni nak suruh orang Selangor minum air lombong yang diproses dengan teknologi membran. Syarikat kroni DAP dari Singapork dah tabur duit untuk dapat projek.

    Kalau hujan dan banjir nanti bolehlah rakyat tadah air free untuk guna, anak-anak boleh berenang, boleh cuci kereta, pakaian dan pinggan mangkuk.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...