Konco-konco ku

Friday, October 19, 2012

MALU JADI MELAYU ZAMAN INI!! MERUNTUH LEBIH MUDAH DARI MEMBINA!!


Jika dahulu pabila sebut sahaja nama Melayu, sudah pasti ramai yang akan kagum dengan nama tersebut akan tetapi kini pabila disebut sahaja nama Melayu, sudah pasti kita terbayang satu kaum yang begitu dahsyat berdepan dengan masalah sosial, menjadi penghuni penjara, peminta sedekah dan pelbagai masalah lagi..

Kenapa semua ini terjadi? 

apakah ianya kerana bangsa Melayu itu masih berasakan mereka tuan tanah di bumi Malaysia ini sehinggakan mereka menjadi malas akibat status itu? 

atau bangsa Melayu itu sudah sebati akan kehidupan ala barat yang menidakkan kebenaran yang ternyata dalam Al-Quran?  klik SINI.

5 comments:

  1. Baru belajar dinegeri orang putih sebulan dua itu pun atas perbelanjaan kerajaan dah nak menunjuk pandai,konon kerajaan tak adil tak peka..nak berpolitik konon tapi menjilat jubok cina.

    ReplyDelete
  2. belum kena rebus dalamm periuk dgn DAP. berbangga lah dgn
    perasaan konon konon demokratik & fikiran terbuka.

    ReplyDelete
  3. Mana2 bangsa pun memang ada mcm ni, suka menjilat pungkok bangsa lain utk kepentingan diri sendiri tapi tak ramai. Tapi walau tak ramai, mike sngt bahaya kepada bangsa sendiri sebab menjadi barua bangsa lain. Hukumnya tembak je.....

    ReplyDelete
  4. Penah tak nampak org cina pakai baju lambang Pas?

    ReplyDelete
  5. http://3.bp.blogspot.com/-KOaYJZg1hko/UEAjEE2HMFI/AAAAAAAAIm4/XNBkw0oxOaU/s1600/janji+demokrasi+wanita+Cina+pakai+lilitan+kepala+PAS.jpg

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...