Konco-konco ku

Wednesday, October 17, 2012

AHMAD MASLAN 'KACAU' SIDANG MEDIA PAKATAN DI PARLIMEN

GUGUP! Itulah perkataan yang sesuai kepada beberapa orang Ahli Parlimen dari pakatan yang sedang membuat sidang media di lobi parlimen tiba-tiba dihadiri oleh Ahli Parlimen Pontian, Datuk Ahmad Maslan kerana mahu mendengar sendiri isu apa yang ingin ditimbulkan oleh pihak pakatan.

Rata-rata wartawan tersenyum sinis melihat telatah Datuk Ahmad Maslan yang muncul dicelah-celah wartawan yang hadir.

Aduh! Datuk Ahmad Maslan ni bikin cuak je sama pakatan. Terus terbantut sidang media kerana dihadiri pemerhati tanpa diundang ini.

6 comments:

  1. Salam perjuangan bro..
    Harap dapat pautkan blog kecil aku di blog ko..

    http://rasyidzamri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam..Cara Datuk Ahmad Mazlam perhati sama...Harimau di zoo pun takut...Khusyuk semacam saja...Mana puak tu tak lari....

    ReplyDelete
  3. nak menipu tapi kantoi.. hampehh punya PR

    ReplyDelete
  4. si Nurul Izzah tu sampai nak terkentut pun x jadi ......apa lah datuk ahmad ni....kacau PR punya PC....

    ReplyDelete
  5. anak haram anwar pun ada?

    ReplyDelete
  6. Orang tak buat apa apa pun sudah mengalabah. Sampai batal sidang akhbar..tak ada kualiti langsung sebagai pemimpin. Keluar gagap terkena aura Datuk Ahmad.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...