Konco-konco ku

Wednesday, October 17, 2012

USTAZ PAS KAHWIN 11 ISTERI...LEPAS MAIN TERUS TINGGAL...


GEMPAR!! Seorang ahli Pemuda PAS telah menipu 11 orang isterinya dan meninggalkan mereka selepas malam pertama bersama. Hebat Pemuda PAS ni. Muka dah macam ustaz tapi nafsu mengalahkan anjing.

Heboh diperkatakan sejak seminggu dua yang lalu di media maya, ustaz muda ini dicari oleh 11 orang isteri-isterinya kerana telah ditipu. Ustaz ini berkahwin hanyalah untuk melempiaskan nafsu serakahnya dan sambil itu menipu duit isteri-isterinya.

HEBAT PAS!! KILANG PENGELUAR USTAZ SONGSANG!!

Kalau ada siapa-siapa yang kenal dengan Ustaz Razis beristeri 11 ni tolong beritahu sebab individu ini memang sedang dicari oleh orang ramai. Laporan polis pun katanya telah dibuat.

Yang sedihnya kesemua isteri yang ditinggalkannya tidak pernah diceraikan umpama gantung tak bertali. Malah ada yang telah hamil dan anak satu ditinggalkan begitu saja.

Dasar kuat seks betul lah ustaz sorang ni. Tu la terpengaruh sangat nak try makan ubat kuat yang diiklankan kat harakah. Isterinya pertama tak larat nak tadah, cari la isteri lain sampai 11. Bagi nafkah batin je, nafkah zahir haram nak hirau.

Tolong ye siapa-siapa yang jumpa. Kesian kat isteri-isteri ustaz ni. Ada juga dari kalangan Muslimah PAS yang terpedaya. Berpurdah cantik tapi kena tipu dengan malaun sood ni.

7 comments:

  1. tangkap je pukimak sorang ni!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni la ciri ciri kawin mutaah ala syiah..

      Delete
  2. jangan lah membenci atas dasar parti,,,bukan itu dasar parti PAS yang dikatakan kilang pengeluar ustaz songsang, itu salah dia sendiri,,jangan sebab mulut yang lancang anda dipersoalkan di akhirat kelak,,watchout,,Allah's watching u

    ReplyDelete
  3. anon 2:09
    Alhamdulillah.. eloklah jika anda punya kesdaran..

    ReplyDelete
  4. berkatalah benar walau pahit. dah memang dia ni orang PAS. buat ape nak sorok. memang kalau ditengok orang2 alim lah konon dalam PAS ni teruk2 perangainya. nak nafi buat ape. orangnya hensem. cukup sempurna ciptaan Allah pada wajahnya. tapi nafsu mengalahkan haiwan. sampai 11 orang isteri giler punya kerja. ni lah rumusannya jangan mudah terpedaya dengan penampilan luaran sahaja. jubah, janggut, walau serban sebesar masjid pun atas kepala dia tetap manusia. mesti ada buruknya. gitu gak lah orang2 dalam PAS. jangan cuba nak dabik dada aku lebih islam dari orang lain. Allah melihat dan Allah tunjukkan bukti cam kata anon 2:09 la "Allah's watching u". ustaz ni lah yang diperkatakan oleh penceramah kat surau tempat aku hari tu.

    ReplyDelete
  5. Anasir syiah yang mengkafir para sahabat nabi dan melakukan mutaah telah meresap dalam pas.Ahli pas harus bijak menilai siapa yang harus mereka pilih..wallahuaalam.

    ReplyDelete
  6. Berilmu tp imannya entahkan ade. Ilmu utk menipu, tak sedikit manusia sebegini, hati hatilah !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...