Konco-konco ku

Monday, October 22, 2012

SERONOK DUDUK MALAYSIA, JADI PELAKON SEKS PUN DILAYAN MACAM ARTIS.

Seronoknya hidup kat Malaysia ni kan? Buat lah apa-apa kejahatan sekalipun, glamour tetap glamour. Siap dapat jemputan dari pihak radio tempatan untuk ditemubual. Malah semakin mencanak naik glamournya mengalahkan video seks Anwar Juburi dengan ChinaDoll dulu.

Macam ada yang tak kena pulak dengan pentadbiran Malaysia sekarang ni. Dulu mengutuk, menghina bendera Malaysia, lagu Negaraku terus mendapat perhatian rakyat Malaysia malah telah berjaya menjadi produser hebat.

Apa lagi nak menafikan penglibatan pelampau yang menentang pembentukan negara Islam dan penderhaka raja Melayu. Semuanya seumpama berjaya meletakkan diri mereka atas tiket kebebasan bersuara.

Adakah suara menteri kita yang sebenarnya telah hilang? Mana kredibiliti yang dipertanggungjawabkan untuk menjamin Malaysia sebagai sebuah negara Islam?

3 comments:

  1. radio tu swasta la brader. Kerajaan tak blh hukum tanpa perlanggaran peraturan yg jelas (interview tak langgar undang-undang). Dengarnya tak lulus utk siaran pun! Jgn main nak hantam saja.

    ReplyDelete
  2. kita sebenarnya telah dikuasa oleh golongan yg dulunya pendatang...terlalu beri muka,inilah akibatnya....contohi brunai bukan bumiputra hanya diberi taraf penduduk tetap saja sbb mereka dah agak perkara seperti ini pasti terjadi pada jangka waktu yg panjang.......Kerajaan yg terlalu baik seperti malaysia menjadikan mereka lupa diri di mana mereka berada...inilah padahnya yg terpaksa kita telan sekarang kerna tiada tindakan undang2.Hanya tunggu dan lihat,itulah undang2 malaysia sekarang.

    ReplyDelete
  3. bodoh punya blog. menyesal aku klik sini. Buang masa aku je

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...