Konco-konco ku

Wednesday, October 31, 2012

INDONESIAN MAIDS ON SALE NOW!! CEPAT SEMENTARA STOK MASIH ADA!!


GILA!! Udah terdesak sangat gamaknya tukang simpan pembantu rumah Indon ni. Nak sangat habiskan stok pembantu rumah yang disimpan terlalu lama tapi tak mendatangkan untung bagi mereka. Jadi, terpaksa buat jualan lelong siap ada diskaun lagi. Dahsyat!!

Ada juga terbaca petikan berita dari Indonesia berkenaan cerita ini. Dipersalahkannya kerajaan Malaysia tentang kes ini walhal yang buat iklan ni pun kita tak tahu. Dan kita pun tak dapat pastikan kenapa pembuat iklan ni tulis macam ni. Dah jadi macam bahan lawak la pulak.

Apa-apa pun harap kerajaan Indonesia jangan cepat melenting tentang isu ini. Ini adalah kerja tangan-tangan gatal pihak yang terdesak. Bukan salah Malaysia. Harap faham.

p/s: Pssstttt!!! Kalau maid macam gambar kat atas tu, bayar RM10,000 pun aku sanggup...hahaha

5 comments:

  1. Rakyat indo mana reti menda camni. Mereka tetap salahkan kerajaan mesia. Wakil rakyat diorang dah ramai mula melenting nak cari popularentas.. Camna wakil rakyat camtulah rakyatnya. Tak abis2

    ReplyDelete
  2. Jangan slahkan suatu negara, karna gak smua orang di dalamnya itu jelek ato baik. Salahkanlah orang yg membuat ulah / masalah nya,.. bijaklah dlam melihat suatu masalah.

    ReplyDelete
  3. Its okay... Malaysia has a lot of them indo's... and they are up for sale... so why not advertise the truth... duhhHHhHhh...

    ReplyDelete
  4. Since the agency will be heavily involved in the selection process, they need to have the right background in choosing the right personnel for their clients. mencari pembantu rumah

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...