Konco-konco ku

Tuesday, October 30, 2012

PENGARAH PILIHANRAYA PAS MULA ANGKAT BENDERA PUTIH!!

SIAPA yang tak kenal dengan Dr. Hatta Ramli yang bermulut longkang ini. Pengarah Pilihanraya PAS yang saban hari membuat komen-komen bodoh agar dirinya dapat dilihat oleh pucuk pimpinan PAS pusat supaya dirinya dapat dinobatkan menjadi orang terpenting disisi Tok Guru.

Katanya, satu lagi perhimpunan besar akan diadakan sepertimana bersih sebelum ini untuk menuntut pilihanraya yang bersih dan adil. Bersih? Adil?

Ni aku nak bagitau kalau pilihanraya tak bersih dan adil macam mana pakatan boleh dapat 5 negeri PRU yang lepas? Kalau betul lah BN nak main jahat sekalipun, dah tentu kelima-lima negeri yang kini ditunjangi pakatan, korang tak dapat rasa. Fikir guna akal sikit....

Klik SINI untuk baca sendiri kenyataan hamlau beliau.

1 comment:

  1. Kalau pilihanraya kat Malaysia tak bersih dan adil, BOIKOT je la... nape nak bising-bising. Ini tidak, suruh PM bubarkan parlimen cepat-cepat untuk memberi laluan kepada PRU. Mangkok punye Fuckatan...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...