Konco-konco ku

Saturday, October 13, 2012

RAKAMAN PHONE SEX AZMIN DIDEDAHKAN!!


Salam pada semua...Hari ni hujan lebat giler... sejuk seyh...Tapi, tiba-tiba suhu aku jadi panas menyirap dalam kesejukan hujan lebat ni bila aku tengok video separa 'blue' ni.Opsss... bukan sebab aku 'stim' !

Bukan pasal apa, tapi bila memikirkan semakin teruk moral dan akhlak segelintir anak muda hari ini.Apakah kita semakin menghampiri 'akhir zaman'?Wallahualam...Memalukan... menyedihkan... dan ntah apa-apa lagi 'kan' lah jugak !

Apakah keruntuhan moral ini salah UMNO, Barisan Nasional atau Kerajaan ?Tentu sekali tidak kerana tiada lagi ahli UMNO, Barisan Nasional atau dalam kabinet kerajaan ni yang buat mende-mende tak senonoh seperti zina jamban, zina gerabak, ringan-ringan perupok,zina China/Siam-doll, zina bini kawan baik, zina bini ahli separti, kaunseling bini orang jam 3 pagi,zina bini orang tak dikenali atau pun zina bau buret kat muka (ni kena dengar audio) atau yang sewaktu dengannya tu untuk disalahkan menjadi ikutan.

Ehhh... tak pernah dengar phonesex antara pasangan khalwat yang kena cekup kat bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan dan dicekup pada 30 Januari 1995 oleh 7 pegawai pejabat agama ?

Baca seterusnya di http://paperwaris.blogspot.com/2012/10/video-zina-jamban-jadi-trend-dan-ikutan.html
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...