Konco-konco ku

Wednesday, October 17, 2012

MANA PERGI CELAKA PESERTA CELAKA BERSIH??

Uish! Ramainya SYAITON!! Semua baju kuning, ada yang tak pakai baju pun ada? Konsert ke kenduri tahlil ni?

Agak-agak kalau konsert mesti ramai penuh satu stadium tu tapi yang nampak hijau lagi banyak dari kuning ni apa cerita? Pakatan memang dah hilang ahli ke? Ke tak ada bajet nak angkut peserta Bersih 3.0 pergi stadium bagi meriahkan konsert.

*hahahahaha~~

KONSERT BERSIH GAGAL

Anak muda dah tak suka konsert pakatan. Mereka sedang tunggu majlis kenduri tahlil pakatan.

Kehadiran hanya seramai 300++ orang. Buat kat stadium kelana jaya ingat ramai orang nak datang, al-maklumlah ANAK MUDA BERSAMA PAKATAN!

Sakit perut pun ada bila gelak banyak sangat ni. Hilang ilmu duniawi dan ukhrawi aku...

Nak bagitau kat semua orang ni.. ANAK MUDA BERSAMA PAKATAN!!

Eh! anak muda mana suka konsert, anak muda suka buat rusuhan lah. Apa barang dok diam dalam stadium dengar orang menyanyi panggil SYAITAN DAJJAL.

Baik lepak degan member-member kat NZ ke, Murni ke, dari dengar nyanyian politik pakatan...

Hancusssss~~~~~

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...