Konco-konco ku

Friday, October 5, 2012

PAS GUNA DUIT BR1M RAI MAJLIS SAMBUT AHLI PAS BARU!!

ADUH!! Rasa lawak pulak bila tengok tajuk berita ni. Kenapa ketawa tak nak berhenti ni? Apa? Duit BR1M digunakan untuk rai majlis kesyukuran menyertai PAS?? Gelo Nik Aziz..Duit haram tu....

Apa lagi boleh dikata dah memang begitu perangai orang PAS. Dari pemimpin sampai penjilat taiknya semua perangai sama. Didoktrinkan untuk menerima sahaja duit kalau kerajaan persekutuan bagi. Halal haram tolak tepi yang penting duit BR1M dapat digunakan untuk sambut ahli baru PAS.

Dah lah..ngantok nak cerita lebih-lebih..nanti ada yang bagi peluru pulak kat aku sebab mengata lebih sangat kat puak pakatan ni...hihihi

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...