Konco-konco ku

Friday, October 12, 2012

@NGEHKOOHAM UPAH PENGERUSI OLDTOWN BERAGAMA ISLAM BERI KENYATAAN MEDIA HALAL MAKAN KAKI KATAK!!

Aku ingatkan benda ni dah setel tapi Ngeh Koo Ham terus mempertahankan kedai makannya. OldTown White Coffee yang dikatakan mendapat sijil halal dari JAKIM tetapi menghidangkan kaki katak dan ulat sampah adalah halal untuk semua makanan dan minuman yang dijualnya.

Kerana tidak berpuashati dengan penjualan produk OldTown yang menjunam jatuh dan tidak lagi dikunjungi orang ramai, maka Ngeh terpaksa menggunakan Pengerusinya yang makan gaji buta, Datuk Dr Ahmed Tasir Lope Pihie untuk mengesahkan yang produk dari OldTown Bhd adalah halal.

Ngeh khuatir jika perkara berkenaan kaki katak dan ulat sampah terus dimainkan oleh pihak media maka perniagaannya akan jatuh. Terpaksa bayar lebih elaun kat pengerusi yang tidak mempunyai kuasa dalam pengurusan mengeluarkan kenyataan dengan alasan yang bercakap adalah beragama Islam.

Siap nak saman media yang mengeluarkan artikel menghasut katanya. Waklu! Benda betul bukan main reka je. Ingat hati kami ni busuk macam DAP ke nak buat fitnah tak tentu pasal. Kami mengemukakan bukti yang sahih. 

Aku sarankan kat semua pembaca teruskan BOIKOT OLDTOWN WHITE COFFEE DAN SEGALA PRODUK KELUARANNYA untuk mengelakkan kita terus memakan makanan yang kotor.

4 comments:

  1. Elaklah dari termakan kotor yang sengaja di sengajakan.

    ReplyDelete
  2. memang dah lama boikot semenjak tahu tuan punyer lahanat dap anti melayu

    ReplyDelete
  3. walaupun aku condong kpd pembangkang..tp dlm soal ni aku sokong boikot 100%..
    kaum cina mmg dah lama boikot produk2 melayu walaupun barang tu baik sekalipun untuk mereka..kita melayu je asyik dok kenyangkan tembolok mereka..
    so org2 melayu pun walaupun dah terpaksa bergantung dg kedai2 barangan mereka..mana yg boleh boikot tu boikot dulu..ajar sikit..jgn jd penyumbang kpd kelupaan kebanyakan mereka..

    ReplyDelete
  4. best. biar dia saman dulu. kalau fakta & bukti cukup, maka ini peluang baik. sedia utk saman balas ikut jumlah saman dia. kalau dia saman 100 juta, saman balik 100 juta. idea aku, aku nk 50% hahahaha

    ReplyDelete

comment please.....