Konco-konco ku

Sunday, August 12, 2012

GEMPAR!! SAH, LOGO MERDEKA PAKATAN ADA UNSUR ISRAEL!!

Memang tak syak lagi yang pakatan sebenarnya adalah ejen yahudi yang berselindung disebalik kebebasan bersuara dan segala bapak kebebasan yang mereka mahukan. Sehingga kebebasan seks juga diperjuangkan oleh puak pakatan ini. 

Kini, Allah telah tunjuk yang mereka ini adalah pendokong kuat Israel yang kononnya kerajaan BN punyai tali barut Yahudi. Tetapi tuhan nak tunjuk kepada dunia kejap je. Kita dapat menilai sendiri siapa yang mengikut acuan Yahudi Laknatullah. Siapakah sebenarnya ejen Yahudi yang dihantar ke Malaysia untuk menghancurkan umat Islam.

Mungkin bukan PAS kerana selama ini PAS hanyalah dijadikan parti yang ingin memecahbelahkan perpaduan dan sokongan orang Islam terhadap UMNO. Adakah DAP? Atau mungkin PKR yang berlambangkan 'MATA DAJJAL'? Fikirkan.


3 comments:

  1. hang bodoh. lambang burung melambangkan kebebasan. bahkan ramai "FREE PALESTINE" logo guna burung. satu dunia tahu burung melambangkan kebebasan. KAU BODOH. dah nampak jelas laa. btw, logo nim bukan direka pakatan. direka oleh http://www.facebook.com/Ilusenidesign
    @antara yang hadir dalam program2 kerajaan

    ReplyDelete
  2. Dey, Olympic 2016 dekat Rio de Janeiro la, bukan Jerusalem. Kasi check betol2 la fakta tu sebelum meroyan. Aduii...

    ReplyDelete
  3. nie kita kat malaysia tak ada kena megena dgn mereka..sebelum mereka didalam ada perasan phd..perlu dihapus..
    aman..dulu
    nyaman..menyusul
    sejahtera..
    baru boleh tido lena

    ReplyDelete

comment please.....