Konco-konco ku

Friday, June 1, 2012

TERKINI HIMPUNAN LALAT HIJAU MENUJU PUTRAJAYA!!!

Gambar yang terbaru diterima dari Mat Kilau Penang yang berada dilokasi kejadian. Tuhan nak tunjuk jalan kejatuhan PAS di Malaysia. Ramai pemimpin tertinggi PAS yang kebanyakannya dari golongan profesional (yeke?) tidak hadir kerana didakwa panas hati.

Mat Sabu gagal hadir kerana tidak menyokong Hadi Awang sebagai Presiden PAS. Terlalu jelas yang sebenarnya ahli PAS sudah berpaling arah dan tidak lagi menyokong parti yang konon menyediakan syurga bagi setiap ahli nya...



8 comments:

  1. himpunan langauu...hahaha....

    ciannn bebb, kat stadiom kecik pun tak bleh nak penuhh...

    tak lehh lawan umno kat stadiom bkt jalil leerrr....

    ReplyDelete
  2. gambar tu diambil pukul berapa? stadium dah penuh sekarang..

    ReplyDelete
  3. Nmpk bbno edit gmbaq....pdng stadium drulamn xdak buruk smp cmtu..!

    ReplyDelete
  4. Hang org mana?pnah p stadium ka?

    ReplyDelete
  5. haha..x leh blah dkwaan lu,,mat sabu x leh hdir sbb x stuju la bagai,,hhaaha

    ReplyDelete
  6. Hang tengok link ni ... Aku rasa hang kena tarik balik kenyataan hang, Mat Sabu ada mai dan siap bagi ucapan lg ...nak ranjau pon patut patut la

    http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=14784

    ReplyDelete
  7. aku ada kat stadium tu...
    kat tempat duduk penuh sesak...
    atas padang atas trek pun penuh sesak...
    kat luar stadium penuh sesak
    yg masih berjalan kaki kat jalan raya pun ramai lagi..
    kat highway keta yg menuju kestadium pun bersusun...
    kesian saudara dapat info salah...

    ReplyDelete
  8. info salah ni. ambik gambar masa program belum mula. kalau nak tengok gambar yang betul, bleh tgk kt malaysiakini.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...