Konco-konco ku

Wednesday, June 6, 2012

KERAJAAN ZALIM!! MINYAK NAIK LAGI ESOK?!!

Pergh! Jenuh macam mana JB nak terangkan kat kalian tentang berita yang sungguh mengejutkan ni. Habislah PRU kali ini. Semua benda nak naik. Habis tu siapa yang akan turun ni yop???

Naik peninglah kepala ni macam mana nak spin kasi habis. Minyak Petrol RON97 turun harga. Hah?! TURUN 10SEN!! Eh! Silap ni... Macam mana boleh turun harga dari RM2.90 jadi RM2.80 pulak ni?? HARGA MINYAK TURUN?? HARGA MINYAK TURUN LA WEI!!

Mampos la puak taik haramjadah semua nak spin. Isu tarian bogel kat Bertam Nite pun belum setel lagi....

Waduh!!!


8 comments:

  1. rakyat ramai yg gna ron95...turun lah 50 sen...baru gempak sikit...kasi anwar kecut perut.stakat turun 10 sen setelah naik bersen2 apa barang...

    ReplyDelete
  2. jadi bodo jela pencacai umporno..

    ReplyDelete
  3. barang nuar korang tak heran....minyak turun byak bunyi.....!!

    ReplyDelete
  4. blogger ni bodo ke pe? ko duk kt negara pengeluar myk la ngok..klu setakat turun sposen tu pe barang..ikan pn nek 50 80 sen sekilo..jgn jd pencacai UMNO tu sgt..bpe dorg bayar ko jd badut2 fitnah ni?

    ReplyDelete
  5. Tau makna brsyukur? klu tu pn nak ajar, baik jgn kata parti islam. prkara basic pn hancur. bagi turun harga, syukur la... bg naik pn nak hentam.. bg turun nak lebih... bab syukur langsun tak ingat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bersyukur buat apa? bukannya aku guna ron97...ramai yg pakai motor guna ron95...bloger ni pun guna ron95...adakah turunnya ron97 barang2 turun jugak?yg untung hanya org kaya yg guna ron97..TU PUN TAK BOLEH FIKIR...MACAM MANA LA BOLEH JADI BLOGER....

      Delete
  6. pakatan haprak

    ReplyDelete
  7. ni turun setelah naik berkali2...orang umno asal tak boleh berhujah...mula la guna kata2 kesat...syukur ni ada batas2 jugak..takkan orang yg berkerja dgn firaun pun nak bersyukur kpd firaun...yg aku heran tu yg sokong myk 97 turun ni,org2 ni guna myk 95 jugak...jadi apa barang hang melalak myk turun myk turun...yg untung sape?golongan ATASAN SEPERTI MENTERI JUGAK SEBAB MEREKA GUNA MYK 97 UTK SESUAI DGN KERETA MEWAH MEREKA...HANG APA DAPAT?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...