Konco-konco ku

Wednesday, May 9, 2012

WAK PARJO DAN CIKGU JAKPA CABUT BENDERA BN DI BUKIT NAGA!! WARIS MALAYA MENGAMUK!!!

Malam tadi telah berlangsungnya satu siri ceramah Sayangi Selangor di Kg. Bukit Naga, Klang yang membariskan beberapa penceramah berkaliber yang datang dengan niat untuk membongkar siapa sebenarnya Anwar Al-Juburi yang dipuja oleh puak pakatan. 

Ezam yang dahulunya begitu rapat dengan Anwar turut mendedahkan siapa Anwar di mata Yahudi. Dana yang diperolehi oleh PKR dan yang terbaru adalah dari US yang dikuasai oleh Yahudi. Zul Nordin adalah peguam Anwar dari dahulu tapi tidak tahan dengan segala kemungkaran Anwar yang sanggup menggadaikan akidah Islam kepada Yahudi maka ditinggalkannya PKR yang semakin rosak.

Rupanya ada cerita menarik petang sebelum ceramah berlangsung. Beberapa puak pakatan yang diketuai oleh Wak Parjo dan Cikgu Jakpa, telah dengan beraninya mencabut bendera BN yang dipasang untuk menyambut penceramah malamnya. Mereka-mereka ini dikhabarkan melarikan diri selepas disergah oleh anak-anak muda berani dari Waris Malaya.

Kehadiran ratusan Waris Malaya sebagai wakil anak muda turut memeriahkan suasana dengan sokongan dan semangat hebat dari mereka. Anak didik Zul Nordin dan Hasan Ali ini telah disuntik dengan kata-kata semangat untuk membantu BN dalam PRU13 akan datang. Syabas BN Selangor.

4 comments:

  1. Cukup menaikan semangat Melayu yg hampir pupus olih langakah pemuda Waris Melayu...

    Moga sentiasa bersedia dan berani berdepan penghianat bangsa...

    Ucapan jutaan tahniah yg merindui Semangat Melayu Jati....

    Teruskan........jgn berundur walau selangkah..

    Hperancis

    ReplyDelete
  2. xdergambar ker? ramai x yg hadir? . teringin nk pegi...

    ReplyDelete
  3. Wak parjo lari....? Hahahahahaaaa......pandainya korang putar cerita...yg aku tahu waris malaya yg ketar lutut mengadap wak parjo....

    ReplyDelete
  4. waris malaya yg dah xde taring.....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...