Konco-konco ku

Sunday, May 6, 2012

SSDE KUALA LANGAT: ADUN SIJANGKANG, YUNUS KHAIRI HEMPAS SONGKOK GERAM!!!



Malam tadi telah berlangsungnya satu program Selamatkan Selangor Darul Ehsan di Kuala Langat. DS Noh Omar, Zahid Mat Arip, Ezam hadir sebagai penceramah bagi merampas kembali Parlimen Kuala Langat yang dijajah oleh pakatan. 

Kehadiran yang sungguh memberangsangkan jika hendak dibandingkan dengan ceramah pra-bersih dahulu yang mana Nurul Izzah tidak dapat hadir kerana mengetahui yang hadir hanyalah sekitar 150 orang hingga 200 orang sahaja.

Namun keadaan malam tadi sungguh berbeza dengan sokongan dari penduduk setempat yang tidak akan menyokong pembangkang dan berjanji akan bersama-sama membantu Barisan Nasional untuk merampas Selangor kembali. Kehadiran SSDE lebih dari 1000 orang dan rata-rata adalah dari penduduk sekitar. Bukan import macam setiap ceramah pakatan.

Nampaknya semangat rakyat Selangor sudah berkobar untuk bersama membantu BN. Ini akan menjadi suatu momentum yang maha dahsyat. Sayangi Selangor, Yakini BN.

1 comment:

  1. Wak ojolah sokong BN meneh teruk ekonomi Malaysia hampir bankrut dikerjakke oleh najib hutangnge pun wes cecah 457 bilion tahun 2011

    ReplyDelete

comment please.....