Konco-konco ku

Friday, May 11, 2012

NAK TANYA KALAU PENUH STADIUM BUKIT JALIL NI BERAPA RIBU YE?



17 comments:

  1. ramainyer, Hidup Umno!

    ReplyDelete
  2. stadium bukit jalil boleh menampung 120 ribu orang bro :)

    ReplyDelete
  3. ITU BARU DALAM STADIUN....KAT LUAR BELUM BILANG LAGI.

    ReplyDelete
  4. bukit jalil estadio??seat 80ribu lebih beb..xkira yg duk di tgah padang lg tu..hehee

    ReplyDelete
  5. kalau bg duit,bg goodies mana org tak mau dtg.amno dulu,kini dan selamanya main duit sajerrr...kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.btl tu.kalo mk lu tonggeng dpn wa pn wa campak duit kt bapak lu. Hehe. Kalo adik ppuan lu nk gna duit,bgtau gua.untung leh test 2 3round.tp kalo lu xpyh bg duit,sbb lu anjing mana tau gna duit.

      Delete
    2. amno bagi duit ?

      pas ape kure.... tok guru lagi....
      pkr srupe

      Delete
  6. memang manusia perlukan duit selagi hidup...

    ReplyDelete
  7. Cuma orang Hampas saja tak cukup Mani?melainkan Anu getah Tuhan Anuuu dan Bad tol Ameeen yang terlebih Money kot?

    ReplyDelete
  8. slepas ni balaci pr akan edit gambar2 ni sehingga nampak seperti 10 000 je, jawatan mereka sbagai editor tetap dan berpencen

    ReplyDelete
  9. kalau tak ada duit macamana nak datang sedangkan wali selipar pun bg duit utk pendemo berSHIT

    ReplyDelete
  10. Cakap dulang paku serpih... Tu mb kelantan tu bagi duit.. Tido hotel untuk demi pe crite... Sblm tulis pikir dulu. Kan dah terpercik ayor longkang ke muka sendiri. Padan muka

    ReplyDelete
  11. hidup bn, hidup umno, semoga presiden umno DS Najib panjang umur, murah rezeki agar dapat berkhidmat untuk rakyat Malaysia. Dipanjangkan doa juga buat Tun Mahathir kita, semoga Tun panjang umur dan murah rezeki, agar dapat memberikan bimbingan kepada pemimpin2 bn yang kita ada dan yang akan datang....

    ReplyDelete
  12. stadium bukit jalil kapasitinya 100,000...stad. shah alam kapasiti 80,000..

    ReplyDelete
  13. mana ramai banding yang ngamok kat KL lepah...?

    kat BERSIH payah nak bilang.... sbb ramai dok lari lintang pukang...

    macam mana BERSIH..... ?
    ni belum sampai 100 % golongan majoriti senyap... tak sampai 1 % pun dari kumpulan majoriti senyap
    BERSIH/Ambiga/Anu/LGE/sisabun dll, anda tidak mewakili kami...

    ReplyDelete
  14. kami sayang umno......dulu kini dan selamanya......takbirrrrrrr.....Allahhuakbar....!!

    ReplyDelete
  15. kami pergi stadium bukit jalil bukan kerana duit tp kerana kami sygkn UMNO & Malaysia!!!!! InsyaAllah...PRU kali ini BN menang besar. Jgn biar negara kita hancur baru nak menyesal!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...