Konco-konco ku

Friday, March 9, 2012

PAS BUKAN PARTI ISLAM! PAS WAJIB DITENTANG SELAGI BERSAMA DAP!


Pas mendawa memperjuangkan Islam tetapi Pas tidak melambangkan Islam dan Islam tidak dilambangkan oleh Pas, ia menggunakan Islam hanya untuk meraih undi penganut Islam setiap kali menjelang pilihanraya.

Pas cuba untuk menyakinkan rakyat bahawa ia sajalah parti yang memperjuangkan Islam tetapi ia sebenarnya memperalatkan Islam. Pas menuduh UMNO sebagai kafir padahal UMNO telah memperjuangkan Islam sejak sebelum merdeka lagi perlembagaan persekutuan telah mengangangkat Islam sebagai agama Persekutuan.

PAS mendebik dada kononnya ia berpegang kapada Al-Quran, tetapi segala tindakan kelakuan dan kenyataan pemimpin-pemimpinnya bertengan dengan Islam, lihat saja isu SIHT, berkerjasama dengan SYAITAN, PAS juga menghina Allah SWT, menyatakan Allah juga mencarut, memecahkan umat ( kafir menkafir). 

Selama lebih 40 tahun , sejak 1959 - 1978 disambung pula 1990 hingga kini, negeri Kelantan diperintah oleh PAS, banyak kegagalan dan penyelewengan telah berlaku didalam urusan Politik, pentadbiran, ekonomi dan sosial.

Terlalu banyak janji yang tidak tertunai, Pas juga mengambil sikap bermusuhan dengan berbagai pehak ( Istana, Wanita, Kakitangan dan Kerjaan Pusat) dan bersekongkol dengan DAP (Anti Negara Islam) dan PRM ( Sosialis Sekula Melayu).

PAS adalah punca permusuhan dikalangan rakyat, ada yang tidak bertegur sapa sahingga ada yang sembahyang dua Imam satu ketika dulu, ada tidak mengaku anak, bercerai laki bini, sembelihan orang Umno tidak boleh di makan, sembahyang di masjid Kerjaan pahalanya tak diangkat kelangkat.

Di akhir-akhir ini pula Pas telah menukarkan dasarnya, dari negara Islam kapada Negara berkebajikan, ini semua kerana Pas sangat bergantung kapada pengundi cina, sebab itu Pas sangup mengubah dasar perjuangan.

Oleh itu marilah kita semua berfikir, penyokong-penyokong Pas ajak Pas bersama dalam perpaduan Melayu untuk kita bina nigara ini dengan cara yang kita mahu.

FIKIR-FIKIRKAN LAH DEMI AGAMA BANGSA DAN NEGARA

3 comments:

  1. ya saya sokong judi bola yang di usurkan oleh awang adek .

    ReplyDelete
  2. grow up pls....
    ade je org2 umno tulis berbaur hasutan..
    xkene lak ye.?
    ugut bunuh polis salah..
    ugut bunuh mb kelantan xpe.?
    adui2...

    ReplyDelete
  3. your words was the title for your stupidity

    ReplyDelete

comment please.....