Konco-konco ku

Saturday, February 16, 2013

TARIAN GHAIRAH ALA GANGNAM STYLE DI PENTAS CERAMAH PAS!!

KETIKA puak pakatan sibuk mendesak supaya BN membatalkan kehadiran Psy pada sambutan Chinese New Year di Pulau Pinang yang lalu kerana dikhuatiri ada unsur-unsur ghairah, PAS selaku parti yang kononnya Islam baru-baru ini telah pun menghidangkan tarian ghairah sebenar di pentas mereka.

Majlis sambutan tahun baru Cina dan valentine day telah diadakan di Pandan yang mana ADUN nya adalah Timbalan Pesuruhjaya II PAS Selangor, Iskandar Samad yang merupakan ADUN Chempaka dan juga Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan.

Tahniah kepada YB Iskandar Samad kerana telah membuka mata rakyat Selangor tentang siapa sebenarnya PAS. Tarian ghairah ala gangnam style turut disediakan oleh pihak penganjur untuk meraikan pemuda-pemudi yang hadir sebelum YB ini memberi sedikit ceramah yang berunsur fitnah.

Inilah pemimpin PAS sekarang yang sudah tidak menghiraukan apa-apa asalkan dapat memenangi Putrajaya. Fikirkanlah.


6 comments:

  1. ajaran khawarij , yg haram boleh jadi halal jika sokong mrk.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.
    Mohon untuk pautkan blog kami http://parangpanjang.blogspot.com. Blog tuan telah dipautkan di blog kami.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DOA UMNO KO,SKRG SIAPA DAH KO?BANYAK MAIN PAS NI.

      Delete
  3. Pergh!!! PSY disuruh tutup aurat... TAPI........

    ReplyDelete
  4. DULU pas ditubuh jelas prinsipnya.

    SEKARANG pas bolih dilancau dan dicibaii, pas sungguh rela jadi babi tunggangan demi kuasa politik kerana presiden kayu mursidul sampah dan pengikut fanatik bodoh.

    ReplyDelete
  5. All that is happening, a political game. Everyone is more into who gets the seat more than what are we gonna' give to the Malaysian public. Great shame!

    ReplyDelete

comment please.....