Konco-konco ku

Friday, October 5, 2012

SAMPAI SEKARANG KHALID SENYAPKAN BAS ANWAR!!

Dah hampir sebulan cerita bas ni bermain kat media massa dan media baru samada di rangkaian belah pro-BN atau pembangang. Namun cerita bas ini tidak pernah ada penghujungnya selagi Khalid terus berdiam diri selepas diasak dengan pelbagai soalan.

Simple question je Khalid. Mengaku jela yang kau dah beli bas tu guna duit rakyat Selangor yang mana rakyat Selangor sendiri tak tau dan tak merasa pun naik bas dua tingkat tu. Beritahu kat rakyat Selangor tentang perihal bas itu. Jangan putar belit macam keling. Kejap cakap sewa, kejap cakap sewa-beli, kejap cakap beli untuk Anwar, mana satu yang betul ni?

Dan yang lebih menarik ada dengar dari version lain, bas ini adalah hadiah dari pembelian 50 lori kompaktor sampah. Kira buy 50 free 1 la lebih kurang gitu. 

Aku pun masih menanti kenyataan media dari pakatan atau Khalid sendiri berkenaan isu ini. Sampai bila kita nak senyapkan kes ni? Ini penyelewengan wang rakyat Selangor.

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...