Konco-konco ku

Friday, October 5, 2012

PERDANA MENTERI PELIWAT, MENTERI BESAR 'BLOWJOB'!! HANCUR MALAYSIA!!

Sebelum meneruskan cerita, aku nak tanya kat readers sanggupkah kiranya Anwar Juburi ini menjadi Perdana Menteri Malaysia? Ok, next question.

Sanggupkah rakyat Selangor ber Menteri Besar kan Azmin 'blowjob' Ali?

Ok, that's it. Saja nak tanya pendapat korang pasal bakal PM dan MB Selangor ini yang sejak dua menjak ni begitu bersemangat untuk meneruskan agenda menawan Putrajaya walau dengan cara apa sekalipun.

Masalah moral memang tak dapat nak dipisahkan dari pemimpin pakatan ini. Malah, mereka bahkan ahli dan penyokong parti dalam pakatan tidak berapa kisah dengan masalah moral yang ada pada pemimpin masing-masing.

Mereka lebih risaukan tentang penyelewengan, rasuah, kroni daripada kes liwat, ChinaDoll, blowjob, main bini orang. Dunia betul-betul dah nak kiamat kalau macam ni.

Si penyundal menjadi pemimpin, si penjilat terus dipimpin. Beraraklah, berdemolah menuju Putrajaya sambil membawa ahli keluarga masing-masing hingga mengabaikan pelajaran anak-anak yang masih kecil.

Pilihlah dan pangkahlah parti yang dirasa mampu mentadbir negara dengan baik dan aman. Jangan gadaikan negara tercinta ini hanya disebabkan oleh satu undi dari kalian. UMNO/BN pembela agama, bangsa dan negara.

Dulu, Kini, dan Selamanya.

7 comments:

  1. Kalu sinuar tu jadai pm Malaysia alamat banyaaklah anak teruna kita jadi tukang kopi dan banyaklah yang jalan pun terkangkang kangkanglah....

    ReplyDelete
  2. xnak ANUwar jadi piieem Malaysia ...
    xnak negara kite di laknati Allah krn kite mengangkat PELIWAT mnjadi pemimpin...
    xnak xnak xnak xnak.....

    ReplyDelete
  3. Kalau55x nauzubillahiminzzalik.PKR menang dgn sebab berjaya taktik memburukkan Najib/kerajaan. Aku YAKIN belum mereka angkat sumpah sudah berlaku pertumpahan darah lebih hebat dari apa yg belaku di-Syria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sangat setuju dengan Ali.
      Nauzubillahiminzzalik!!!!!!!!!!

      Delete
  4. Yg x larat tu, puak2 & ostat2 yg konon memperjuangkan islam, memanggil pemimpin mereka ularmak tapi meletakkan pemimpin kaki liwat, kaki pelacur, kaki aiskrim diatas mereka...x kan la si pork nicky x tgk video anwar vs cina doll tu...nam jahanam

    ReplyDelete
  5. d negara barat jika nak jadi pemimpin atau ketua kerajaan mereka akan nilai moral sesaorang tu jika kaki liwat, tibai chaina doll, bini orang dan kaki blowjob isap butuh tak layak...kat sini lebai pas halalkan itu lah bebalnya org melayu berkopiah harga rm 2.50 tak gitu ka

    ReplyDelete
  6. Manusia yang paling BODOH adalah mereka yang mengangkat pemimpin-pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki simpan pompuan, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap duit rakyat, kaki ugut, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, Kaki Tikam Belakang, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki wahhabi, kaki maki, kaki hamun, kaki sumbang mahram dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul sebagai bakal kepimpinan negara.
    Binggai tak habis-habis.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...