Konco-konco ku

Saturday, June 2, 2012

WOW!! MAZHAB PAS LELAKI PEREMPUAN BOLEH BERCAMPUR LA.....

Unbelievable!! Ingatkan PAS dah cukup tinggi belajar agamanya rupanya hanya omong kosong! Di perhimpunan lalat hijau, lelaki dan perempuan yang bukan muhrim boleh duduk berselisih bahu. Itu semua dihalalkan dan dijamin masuk syurga.

Ada penghadang besi supaya yang perempuan tak dapat lari dari lelaki keberet di belakangnya. Tak pun kita tunggu jam 3 pagi ni..Ada tak yang nak minta kaunseling dari lelaki PAS di bilik hotel...

3 comments:

  1. takkan taktau lagi pas tu kan parti politik je..ckp pun byk nya tak serupa bikin..pastu gunakan agama mcm org lain tak paham agama dia je yg tau..pastu suka sangka buruk..pastu suka fitnah..pastu lbh rela jadi bdk suruhan musuh islam drpd bersatu sesama agama sesama bangsa..pastu pengikutnya taksub sgt dkt nik aziz..pastu itu pasalla aku taknak undi pas lagi dah..

    ReplyDelete
  2. apa heran!fatwa pas bila menguntungkanya boleh saja.mereka lupa segala fatwa yg telah dikeluarkanya.cthnya suara wanita,

    ReplyDelete
  3. Ape nk dihairankn...kn ftwa songsang n ajis dh ckp diorg msuk syurga. Ptuiii!! Bodoh!!! Jaminan msuk syurga tu nabi pn xbg jaminan,jminan hnya dri Allah je..diorg ni bljr agama agaknya dlm hutan xpn atas pokok sbb tu fikirn pn dh jd sempit.dasar ajaran sesat!!!! Ptuii!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...