Konco-konco ku

Saturday, June 2, 2012

TERKINI!! RUPANYA KENA ANGKUT NAIK BAS JUGA PUAK LALAT HIJAU NI!!


KANTOI!!! Geng blogger di sana memberitahu yang kebanyakan ahli PAS yang datang adalah dari negeri Nik Aziz dari Kelantan. PAS Kedah sudah hilang ahli. Dikhabarkan ada lebih kurang 20 buah bas membawa ahli PAS dari serata ceruk kampung di Kelantan.

Adui orang PAS ni cakap besar lah tak kena bayar lah, tak kena angkut lah. Kan dah kantoi busuk sendiri. Sendiri kentut sendiri cium la. Rupanya import je semua tu. 

4 comments:

  1. dulu boh minyak moto jerr sampai laa ramai2, itu kalau kat Yan... aku pun pernah dengar Hadi Awang ceramah pasal PLUS hiway .. masa tu belom buat lagi dia dah kata pembaziran... hahaha kantoi.. nak buat hiway kelantan tak bazir plak?

    ReplyDelete
  2. aku gembira tgk melayu islam ramai2 kumpul tapi aku kecewa sebab tidak bersatu dan menjadi keldai politik sama macam keldai dadah tu.....gilakan kuasa..korang ni semua patut duduk luar negara lama2 sikit seperti kat checnya, azebaijan, pakistan, kashmir, even US pun baru hangpa tau syukurnya berada dibumi malaya ni...pemimpin2 pas cukuplaaa dgn cerita dongeng ....mcmlaaa korang semua mcm malaikat...sedihhhhh syahduuuuu...

    ReplyDelete
  3. INILAH PERHIMPUANAN MUNAFIQUN PUAK YANG TAKSUB KEPADA NIK AZIZ KAFIR.PUAK DAJJAL NI SANGGUP MENJUAL ISLAM DENGAN HARGA YANG MURAH UNTUK BERKUASA.SEMOGA ALLAH MELAKNAT PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS YANG DAJJAL

    ReplyDelete
  4. dorang sama je lah..mana mana ceramah mesti kena angkut juga..ingat ada ke org sanggup datang sendiri..sampaikan merusuhpun nik aziz bayar..inikan pulak himpunan hijau ntah apa apa ni.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...