Konco-konco ku

Sunday, June 3, 2012

GEMPAR!! PAS FITNAH UMNO LETAK BOM PADA HIMPUNAN LALAT HIJAU!!

Seronok betul cerita fitnah rekaan pakatan terutama blogger PAS yang baru dibuat baru-baru ini semasa himpunan sejuta lalat hijau di Stadium Darul Aman. Difitnahnya UMNO telah meletakkan sebuah bom jangka di kawasan stadium yang didakwa boleh meletup bila-bila masa.

Tapi nak tanya si pembuat fitnah, betul ke ade bom tu?? Kenapa PDRM tak buat PC lagi hingga saat ini??

Rakan blogger Medan Tempur juga ada ceritanya...

4 comments:

  1. Apa nak heran tukang fitnah akan mereka bermacam macam fitnah untuk memfitnah, kalau tak fitnah tak senang hidup. Sapa la yang tergamak nak pi letak bom kat depan pintu stadium tu, kesian yang kat dalam tu, depa tu kan kanak2 berbaju hijau semuanya ada sakit down sindrom

    ReplyDelete
  2. Puak pencacai PR ni kalau dalam satu hari tak buat fitnah tak senang hidup hari tu sebab makan tak kenyang, tidur tak lena, berak tak keluar, mandi tak basah, kencing tak puas. Kalau buat reka satu fitnah baru rasa lega. Bila makan kenyang, tidur pun sampai mimpi, berak keluar tercirit-cirit,... itulah tabiat pencacai PR>

    ReplyDelete
    Replies
    1. namapun PARTI AJARAN SESAT, kalau tak fitnah tak sesatle

      Delete
  3. peserta d situ bukan saja ahli parti ajaran sesat tapi ramai juga dari kalangan pemerhati, tergamakke nak bunuh orang yang tak berdosa. tapi memang dah ada makhluk yang dah buktikan mereka tergamak merosakan imej dan nama baik negara yang sekian lama dibina melaui BERSHIT

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...