Konco-konco ku

Tuesday, May 15, 2012

PANAS!! TUNKU AZIZ BAWA RAHSIA BESAR DAP KELUAR!!

Ura-ura yang mengatakan Senator dari DAP ini akan keluar parti minggu lepas akhirnya terbukti malam tadi. Tunku Abdul Aziz, bekas Naib Presiden DAP mengumumkan keluar DAP serta merta dalam wawancara khas di saluran NTV7 malam tadi. 

Beliau yang dilihat mendapat tentangan sengit dari pihak dalam DAP dan Pakatan atas ketidakpuasan hatinya dalam perhimpunan bersih tempoh hari. Pimpinan pakatan yang menganggap dirinya sebagai satu beban yang perlu dipikul dalam pakatan terus-terusan menhentam Tunku Aziz dari dalam waima luar sekalipun.

Inilah DEMOKRASI terpimpin yang dianjurkan oleh pakatan. Zul Nordin keluar dari PKR, Hasan Ali keluar dari PAS, kini, Tunku Aziz pula keluar dari DAP. Teringat kata-kata seorang pemipin pakatan, "DAP akan lebih kuat jika ada ahli MELAYU!" 

Sekarang kita perlu lihat bagaimanakah kuatnya DAP itu jika ada ahli Melayu? Ahli Melayu akan dianaktirikan selepas keluarnya Tunku Aziz. DAP IS DEAD!

1 comment:

  1. Bro..kite tgk result p/raya nti...klu Penang,Sgor,Kedah n Kelantan...BN dpt blik...ok lh tu....masalahnya byk kes rasuah n pecah amanah dlm UmNo blum selesai...so camne...

    ReplyDelete

comment please.....