Konco-konco ku

Thursday, May 3, 2012

DEPAN BAIK, BELAKANG LAHANAT! AJARAN AMBABIGA BERJAYA!!!

Gambar yang menarik dari Perak Today. Depan dah baik solat minta ampun jika tidak panjang nyawa dalam 'perjuangan' fisabilillah bersih katanya. Yang duduk belakang cantek punye possing. Terkangkang.

Inilah kebebasan yang kita mahukan. Kebebasan untuk bersolat dimerata tempat walau masjid hanya beberapa meter. Kebebasan berpakaian hingga terdedah semua yang tidak patut kelihatan.

Tahniah Ambabiga kerana telah mengajar anak-anak Malaysia erti kebebsan sebenar.

8 comments:

  1. duk mngutuk org..mngata org..
    ko tu solat ke..??
    dah kate negara berbilang kaum..yg kt balakang tu cina..yg lu kecoh pe hal..

    ReplyDelete
  2. ko sokong ke nuar sot tu?? ko pi bunuh la orang islam d palestin tu.. suka sangat ko mau negara ni huru hara... anjing ko pukima

    ReplyDelete
  3. Masjid dekat nk gk smbhyg dpn amoi tu..wa heran r....apekehey

    ReplyDelete
  4. aku anti-BERSIH. Tapi mamat tu ke yg salah, kalau amoi seksi tu tiba2 dtg duduk kat belakng dia? Nasib baik dia tak jd macm apek PKR yg 'semayang' kat Dataran hari tu (blh toleh2 belakang plak).

    Thumbs up sbb ingat solat. Tp bongok sbb join demo.

    ReplyDelete
  5. Dengan keadaan keliling sebegitu, boleh khusyuk ker sembahyang abang kita yang sorang ni... ker sajer nak menunjuk, nak cari publisiti murahan...Riak la tu namanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiam tangan pun tak betul daaaaa.

      Delete
  6. Ini la nama nya 'talam 2 muka' @ cakap tak serupa bikin. Cina tu nak mengangkang bogel lantak dia le. Yang melayu tu..sembahyang mana2 pun tak kisah asal tempat bersih (bukan BERSIH otak kuning)..tapi bila orang tengok baiknya budak ni..beriman..mati dalam iman ni..

    ReplyDelete
  7. Allah saja yang layak menilai....mamat tu sembahyang dgn niat aper....harap2 bukan "Bagus aku pura2 alim sini....byk fotografer sini ni"....wallahualam

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...