Konco-konco ku

Thursday, April 5, 2012

CELENG SEKINCHAN KEMBALI. PEMBAZIRAN BERLAKU DISETIAP LUBANG NAJIS NYA!!!

Kebodohan Wak Celeng Sekinchan, Ng Suwey Lim semakin ketara. Baru-baru ini beliau telah memperuntukkan bajet untuk pelebaran jalan di kawasan sawah padi sekinchan sebanyak RM1.3Juta. Dikatakan yang pelebaran jalan ini adalah untuk kemudahan orang kampung melalui jalan ini dan sebagai laluan utama pelancong yang melancong ke Sekinchan.

Hahaha..JB nak gelak dulu sebab jalan dekat gambar di atas ni adalah jalan parit 5 setengah yang hanya ada rumah burung walit. Ada lebih kurang 6 buah rumah burung walit 4 tingkat ada disepanjang jalan ini. Dan yang lebih musykil tiada satu pun rumah orang kampung di sini. Untuk makluman semua, sawah di kawasan parit 5 setengah dan ke bawah adalah milik orang Cina yang sudah diketahui rasisnya.

Inilah orang kata, 'BODOH TAK BOLEH DIAJAR', 'SEMAKIN GEMOK SEMAKIN MACAM CELENG'. 

Di katakan nya Sekinchan sebagai pusat pelancongan. Lagi buat JB tergelak. Nak tau apa yang ada sekarang di Sekinchan selepas dua penggal di kuasai oleh DAP? Pusat urut bersepah, pusat judi ekor bersepah, pusat snooker bersepah, pusat cybercafe bersepah, pub dan karaoke bersepah dan juga sampah lagi bersepah. Ada ke pelancong datang Sekinchan semata-mata nak tengok sawah? Lebih baik pergi tempat Datuk Seri Noh Omar, Tanjong Karang, masuk juga TV cerita 'Nur Kasih'.

1 comment:

  1. Kalau dah celeng tu kawannya dengan gemblok la JB.. mana nak betul..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...