Konco-konco ku

Monday, October 1, 2012

KARPAL SINGH TIDUR KETIKA PEMBENTANGAN BAJET PAKATAN!!

Mungkin sudah bosan mendengar pembentangan bajet yang disampaikan oleh Ketua Pembangang, Anwar Juburi, Karpal Singh sempat merehatkan matanya dan tidak memberi fokus kepada bajet pakatan.

Gula-gula pilihanraya. Itulah jolokan yang sewajarnya diberikan kepada bajet pakatan pagi tadi di Parlimen. Tidak pernah dalam sejarah negara di dunia ini yang mana pembangang membentangkan bajet mereka sendiri seperti negara ini telah mereka perintah.

Tidak hairan bagi JB kalau Karpal tidur dan tidak mendengar bajet tersebut kerana bajet yang dikatakan Anwar adalah dari idea si OKU ini bersama sebilangan pemimpin DAP yang mendapat nasihat dari wakil Singapura.

Anwar hanyalah sebagai boneka dihadapan rakyat Malaysia dan tidak punya kuasa untuk membuat keputusan. Tak percaya? Tanya Karpal Singh...

9 comments:

  1. dah nak mampussssss

    ReplyDelete
  2. Ghamai lg yg tido tu. Patut OKU ni tak yahlah jadi YB menyusahkan je..

    ReplyDelete
  3. Korang silap paham. Dia tertidur pasal selesa dengan bajet pakatan yang terbokti memerintah negeri dengan jujur dan tak rasuah macam negeri-negeri BN!.

    Apa citer Khir Toyo dan Raman Botak ? Amanah betul ye dua YB BN tu ?. Pantang jumpa sapu ! Halal haram belakang kira.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada juga manusia yang macam anon 10.07pm ni he heeeeee

      Delete
  4. Bro,anon 10.07 tu dia pun nak mimpi mcm org oku jgk.faham2 la org cacat akal..hehehe.

    ReplyDelete
  5. At least Khir Toyo dan beberpa pemimpin BN yang kaki rasuah dah kena dakwa...ini menunjukkan kerajaan BN telus. Mungkin tidak 100% tapi kita kenalah berdoa kerajaan yang dah berjasa bina universiti, masjid, pusat tahfiz, pusat alquran ini pemimpin2nya akan lebih cenderung kepada Islam. Mengapa pilih PR yang hanya merosakkan bangsa sendiri? Org PR bukan alim sgt pun.. saki baki org BN juga...

    ReplyDelete
  6. PR bodoh.. salahkan orang sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. korang kata bodoh, tapi dalam audit negeri-negeri mereka terbokti pandai tadbir duit.

      umno pandai juga jaga duit jangan sampai masuk poket orang lain !. tenguk YB Raman Botak tu sudahlah...

      he he goblok !

      Delete
  7. KEH...KEH....CHUA SOI LEK TU KAN MUSRSYIDUL AM UMN0 SEKARANG NI !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...