Konco-konco ku

Tuesday, October 23, 2012

ISU SELANGOR: BENDA APA LAGI YANG KHALID TAK PERNAH BOHONG KEPADA RAKYAT SELANGOR?

Apa lagi yang Khalid Gagap terlupa nak bohong pada rakyat Selangor. Melihat kebangkitan sedikit demi sedikit rakyat Selangor yang terasa tertipu dengan janji kerajaan pakatan yang dahulunya lembut gigi dari lidah namun hakikat yang diperolehi adalah hampa. Manifesto bukan janji.

Lidah bercabang Guan Eng telah merebak ke Selangor dan berkalih pada Khaldi Gagap. Dari mula pentadbiran kerajaan pakatan lagi semua manifesto yang pernah dilaungkan bukan janji. Jadi, rakyat Selangor terimalah hakikat yang kamu semua ditipu...


2 comments:

  1. hahaha Anwar Berahim puji Kaylid Gaygab MB Selangor paling cemerlang dan integriti kerana Selangor ada rezab lebih RM2 bilion!

    Dari mana datangnya RM2 bilion itu, kalau bukan dari duit kerajaan pusat yang tidak dibelanjakan untuk rakyat? Atau mungkin duit-duit sumbangan rumah urut, pelacuran, pusat hiburan ,kelab gay, rasuah kroni dan dana Yahudi.

    Kalau bersih pun duit tu, beri balik pada semua penghuni PKNS, penghuni yang tak dapat bekalan air percuma sejak April 2008, warga tua dan pelajar yang dinafikan hak mereka dapat imbuhan bulanan... Gaygap ada berani atau Anwar saja nak jatuhkan kredibiliti Gaygap agar Assmin dilantik MB baru jika Selangor PR menang lagi?

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan..Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete

comment please.....