Konco-konco ku

Monday, October 8, 2012

BLOGGER PAKATAN FITNAH ZAHID HAMIDI!! BERAT DOSA TU!!

Semalam, blog MPP ada mengeluarkan satu posting hangat di SINI berkenaan satu gambar dalam suratkhabar berbahasa Cina yang mana kelihatan DS Zahid Hamidi sedang memeluk seorang wanita dalam satu majlis. Maka berderetlah caci maki, fitnah yang dilemparkan oleh puak sebelah sana yang memang tak berpuas hati dengan Menteri Pertahanan ini.

Hari ini, blog MPP sekali lagi mengeluarkan posting yang sama untuk menjelaskan siapakah gerangan wanita dalam gambar tersebut di SINI

Laa...anak perempuan sulung DS Zahid rupanya. Minta maaf lah DS, teman bukan orang politik yang nak tau semua benda pasal Datuk Seri. Tapi mujurlah ada blogger Penang yang tolong jawab bagi mematahkan serangan fitnah tak perikemanusiaan terhadap Datuk Seri.

Dahsyat permainan fitnah pakatan sekarang ni. Asal ada gambar peluk dengan perempuan dah dikatakannya skandal, dikatanya perempuan simpanan. 

Beb! Lu punya ketua sudah terang main ChinaDoll siap rakam lagi Lu tak bising pun? Lu punya Mat Sabu siap ada rakaman suara Lu tak kecoh pun? Kasi siasat lah...

2 comments:

  1. Aah la apa barang kecoh kecoh. Gua anak sedara pompuan peluk gua lagi.. bukan gua peluk dia.



    ReplyDelete
  2. akan tersuluh jua.

    ReplyDelete

comment please.....