Konco-konco ku

Friday, October 5, 2012

10 PEGAWAI KERAJAAN JADI EJEN SUARAM!!

PANAS!! JMM akan dedahkan siapa 10 pegawai kerajaan yang menjadi ejen suaram (suara anak haram) dan membocorkan rahsia kerajaan selama ini.

Bukan nak serkap jarang atau menuduh sesiapa tapi adalah lebih baik kiranya 10 pegawai yang terasa dirinya adalah ejen suaram supaya berhenti dan letak jawatan secara terhormat sebelum dikenakan apa-apa tindakan.

Aku bukan nak mengugut tapi bahaya jika pegawai ini dibiarkan berkeliaran di dalam jabatan kerajaan kerana pelbagai rahsia dan dokumen penting akan keluar. Patut lah pembangang senang je nak cari salah kerajaan, rupanya dah siap pasang spy dalam jabatan kerajaan.

Ini hanya cadangan aku seorang dan tidak melibatkan mana-mana orang berkepentingan dalam kerajaan atau pak menteri semua. Ini melibatkan keselamatan negara dan jika ada rahsia besar terkeluar dari jabatan tertentu tidak mustahil Malaysia akan jahanam.

Pak menteri sepatutnya lebih tahu dengan perkara ini. Scan dulu pegawai mereka sebelum diberikan tugas-tugas melibatkan dokumen rahsia kerajaan. Bahaya wooo!!!!

4 comments:

  1. asalkan jangan ada pak menteri turut terlibat sudah. jangan tunggu lama lama, nanti lama lama lebih banyak rahsia kerajaan terbongkar.

    ReplyDelete
  2. Memang ramai MUSUH DALAM SELIMUT di antara pegawai-pegawai Kerajaan.

    ReplyDelete
  3. Kasi bongkarrr itu nama talibarutt yahudi semua. Sprm jangan goyang biji saja. Buang kerja semua ibliss tu. Apa bikin sain aku janji dulu. Khianat sama YDP agong tu semua.

    ReplyDelete
  4. Dedahkan BUKTI dan IDENTITI pada umum. Sudah tidak ada masa untuk jaga air muka. Di JPM pun ada? sudah cakap awal awal dulu..Yahudi ini kalau sudah berniat untok menjatuhkan sesabuah negara, modus operandi dan operasi counter espionagenya tidak mengira orang..

    ReplyDelete

comment please.....