Konco-konco ku

Monday, June 11, 2012

PANAS!! APA HUKUM BABI MASUK MASJID??!! #ReturnSgor

Sebelum JB meneruskan tulisan JB yang tak sepower ayat Anwar Juburi ni, JB nak tanya kat deme semua apa hukum BABI masuk MASJID?? Jawab! Nik Aziz tolong habaq mai!

Punyalah celakanya penyokong babi tua ni yang menghalang penduduk kampung untuk bersolat jemaah di Masjid dalam Selangor baru-baru ini. Masjid Raja Muda Musa di Semenyih telah dijadikan salah satu tempat yang sungguh asing kepada penduduk sekitarnya. Kerana Anwar Juburi nak bagi ceramah kat situ. Tapi tak kan sampai tutup masjid?? BODOH!!!

Mohon JAIS yang dicontrol oleh pakatan siasat perkara ni sebelum semua masjid jadi tempat ceramah fitnah pakatan haram di Selangor. JB sedih bila perkara ni nampaknya disenyapkan. Ini bukan perkara main-main, ini melibatkan kesucian masjid sebagai rumah Allah!

Last sekali JB nak tanya kat kalian semua! APA HUKUM BABI MASUK MASJID????

5 comments:

  1. harram,,,,,najis besar tu...

    ReplyDelete
  2. Kena samaklah masjid tu!

    ReplyDelete
  3. Yang jadi bodoh pecacai Anwar adalah AJK masjid tersebut, kenapa membenarkan manusia berhati saitan memberi ceramah. Tak sedarkah mereka siapa sebenarnya Anwar. Bukalah mata dan fikirlah masa depan Islam. Jangan bersubahat dengan manusia hipokrik bernama Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  4. apa yang aku risaukan penulis nie la yang babi sebenar nya....

    ReplyDelete
  5. penulis makan babi sehari berapa kilo?

    ReplyDelete

comment please.....