Konco-konco ku

Sunday, June 3, 2012

JOM ESOK!! KITA TURUN SELAMATKAN PADANG PKNS!!


Esok, satu demo aman mempertahankan salah satu warisan negara, iaitu Padang PKNS di Kelana Jaya akan diadakan pada butir-butir berikut:

Tarikh:  3/6/2012 (Ahad) - Esok!!!
Masa:  9.30 pagi
Tempat:  Padang PKNS, Kelana Jaya

Himpunan ini bertujuan menyatakan ketidaksetujuan kepada Rejim Khalid Ibrahim yang jelas bercita-cita untuk menghilang salah satu mercutanda bersejarah negara dalam arena sukan bolasepak.  

Sikap untuk menghilang atau mengubah sejarah memang selari dengan strategi DAP dalam usaha mereka untuk menghilangkan Melayu di bumi bertuah ini.  

Kini, Khalid sedang ditunggangi dengan jayanya.  

Demo ini akan disertai oleh Badan Bertindak Selamatkan Padang PKNS, PERKASA dan beberapa lagi NGO lain

Ayuh..!!! Sebarkan dan kita turun!!! 

3 comments:

  1. Saudara teruskan perjuangan , pastikan Padang PKNS akan terus dikekalkan. Jangan biarkan penyangak Khalid Gagap tu rembat. Perjuangkan Demo habis-habisan.

    ReplyDelete
  2. kesian aku tengok bebudak kecik tu. Takder budak2 tadika ke untuk ramaikan lagi.

    ReplyDelete
  3. bodh betul AnonymousJune 3, 2012 1:39 AM tu.. nak perli dan ngata2 pulak kat budak2 tu..sedangkan mmg budak2 dan remaja2 la yg amat perlukan padang2 tu sbg tempat diaorg beriadah...kita yg dh tua2 ni..jarang je guna. Dasar manusia xde hati perut...kita kesian kat budak2 tu...dia plak hina2..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...