Konco-konco ku

Sunday, May 13, 2012

GUAN ENG MULA CETUS KETEGANGAN ANTARA AGAMA, ISU KUIL MAKIN MENJADI-JADI

Isu kuil yang didakwa akan dirobohkan di Penang jika UMNO/BN dapat memerintah adalah salah satu rancangan jahat DAP dalam mencetuskan ketegangan antara agama. Puak-puak yang dilihat semakin menggigil ketakutan kerana kejatuhan pakatan di Penang mula melancarkan serangan yang tidak pernah terlintas pun iaitu isu agama.

Lim Guan Eng nampaknya sudah terlalu desperado dalam menangani kegelisahan dihatinya. Pakatan akan tumbang di Penang. Itu yang pasti jika semua jentera dan parti dalam Barisan Nasional memainkan peranan masing-masing dalam mendapatkan semula Pulau Mutiara dari genggaman rejim DAP kafir itu.

RM2.2 juta kepada 51 buah kuil dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) kaum India telah diberikan oleh Kerajaan Barisan Nasional supaya aktiviti kemasyarakatan dan keagamaan kaum India dapat dijalankan dengan lebih teratur.

1 comment:

  1. Orang Melayu dan Islam JANGAN terjerat dengan 'MUSLIHAT' jahat DAP yang ingin melihat MELAYU bertelagah dengan kaum India dan memburok2kan kuasa Melayu.Sebagaimana mereka meLEMBU dan meng'KELDAI'kan orang2 Melayu yang menyokong mereka...

    ReplyDelete

comment please.....