Konco-konco ku

Monday, April 30, 2012

SIRI 7: UNIT AMAL PAS BERAMAL MEREMPUH TEMBOK POLIS DI KLCC!!!




Gambar ini yang JB cari dari semalam tapi tak jumpa-jumpa. Terima kasih TheStar atas gambar yang menarik ini. JB ada ditempat kejadian pada masa rempuhan ini. Tetapi sayang, tak sempat tangkap gambar sebab JB ada di seberang jalan. Tanya pada Semut Hitam dan Wak Jengkol, mereka pun tak sempat juga sebab kami semua beranggapan yang unit amal pas dan himpunan hijau ini akan merempuh tembok polis di tengah namun anggapan kami semua meleset. Mereka merempuh tembok polis yang menghala ke jalan p.ramlee bukan jalan ampang.

Siapa yang memulakan provokasi melampau? Polis ke yang tegak berdiri menahan rempuhan? Fikirkan sendiri, bukti depan mata. Dengan laungan takbir, unit amal bagai mendapat kuasa syaitan untuk menumbangkan dan merempuh anggota polis yang berkawal.

Difahamkan 20 orang anggota polis cedera akibat rempuhan ini. Zalim lagikah polis? Fikirkan sendiri.

5 comments:

  1. Unit babi sedang menyondol ke arah polis.....

    ReplyDelete
  2. Unit amal ini ditubuhkan utk apa ? untuk beramal melawan polis ! Jahanam Nik Aziz LaknaktuLLah

    ReplyDelete
  3. padan muka ... 4-5 ekor polis kena sepak kat kote, yg korang bongok pegi blocking kat sogo tu buat kejadah apa??? yg tak boleh masuk cuma dataran... kah kah kah kah... *best best best dapat penyepak polsi secara depan depan...

    ReplyDelete
  4. Ini berita yang aku terima dari seorang kawan cina yang turun demo. Kenapa kali ni ramai cina yang turun?Sebab mereka dibayar diantara RM 500-RM1,000 seorang untuk hadir saja.Bila FRU mula bertindak,mereka pun pulang ke rumah manakala lembu2 melayu PAS yang dibayar RM 50-RM 200 seorang mula mengganas. Duit orang cina ni dibayar oleh warlord2 dibawah Ronnie Liu supaya kerajaan dapat ditumpaskan dan aktiviti maksiat, rumah judi akan berleluasa di bawah PR.

    ReplyDelete
  5. Lembu dh kna cucuk idong!xprasan n xtaw ape yg tjdik...

    ReplyDelete

comment please.....