Konco-konco ku

Friday, April 6, 2012

PANAS!! RASUAH PKR LAGI PENTING DARI MINUM ARAK! - IZZAH

Nurul Izzah adalah pejuang Sister In Islam yang sebenar. JB ada bukti akan kenyataan tersebut. Percaya atau tidak, Nurul Izzah sendiri yang menyatakan akan menghalalkan hubungan sejenis (LGBT) selagi ia tidak dipamerkan kepada public. WTF Nurul Izzah! Bertudung cantik tapi sayang dalam sudah rosak binasa dek kerana ajaran akidah dari papa nya, Anwar Juburi.

"I'm a Muslim woman, I wear what I want to and no-one tells me what to do." JB tak nak ulas akan ayat ini dan sahabat blogger Semut Hitam telah merungkai di blognya di SINI.

"But what is more important - fighting corruption or ensuring someone stops drinking at a particular spot? My priority is eradicating corruption." yang membawa maksud Nurul Izzah lebih mementingkan rasuah dari orang yang minum arak. Minum arak tak penting? Inilah rupanya tarbiah PAS selama ini. Menghalalkan semua benda semenjak bersama DAP dan PKR.

Inilah Islam yang diterapkan dalam perlembagaan pakatan. Yang mengikut panduan buku jingga sebagai pengganti Al-Quran dan Hadis Nabi. Menghalalkan semua perkara yang jika dilihat bersangkut paut dengan gaya hidup pemimpin DAP. Nampaknya PAS sudah tidak rasional lagi di Malaysia.

Dan PKR sudah terikut rentak munafik DAP yang semakin lama semakin memutarbelitkan hukum Islam dengan berfatwakan PAS sebagai penanggung hukum. Fikirkan.

No comments:

Post a Comment

comment please.....