Konco-konco ku

Sunday, April 1, 2012

KEBANGKITAN PALSU YANG DISOKONG OLEH YAHUDI!!

Himpunan Hijau 2.0
Himpunan Bersih 2.0
Himpunan Mansuh AUKU


Semenjak 2008 selepas pakatan yang diterajui oleh ketua nya Anwar Yahudi, berbagai-bagai himpunan atau rapat rakyat yang telah dianjurkan. Dan juga pelbagai masalah serta isu yang cuba dibangkitkan oleh beliau dengan bantuan dari pengikut-pengikutnya yang bodoh. Asal tak puas hati ate berdemo la kome.

Perbelanjaan untuk menganjurkan sesuatu majlis seperti ini lebih-lebih lagi dengan skala besar begini memerlukan dana yang banyak. Mana mereka dapat dana? Adakah mereka lebih suka menghabiskan duit rakyat di jalanan daripada membantu rakyat yang kelaparan?

JawaBernam tak nak tulis panjang-panjang, nanti melalut ke laut. Mari kita lihat tulisan blog King of the East untuk kita mengetahui tentang strategi DAJJAL yang licik ini.

*****************************
Sebelum ini saya cuba bangkitkan teori bahawa apa yang berlaku dalam dunia Islam sekarang semuanya berada di bawah bayang-bayang "Konspirasi Zionis", malangnya, masih ramai yang kurang bersetuju atau tidak percaya. Mereka masih teruja dengan slogan "Kebangkitan Islam" yang amat mereka nantikan.

KETERUJAAN "KEBANGKITAN" INI TELAH DIHIDU OLEH YAHUDI. MELALUI HARAPAN DAN KEINGINAN YANG MEMBUAK MASYARAKAT ISLAM INILAH MEREKA (YAHUDI) MENGAMBIL KESEMPATAN MENEROBOS PERTAHANAN NEGARA ISLAM DAN MEMBANGUNKAN SATU KUASA BARU BERSELINDUNG DI SEBALIK NAMA "REVOLUSI".

Peringatan telah diberikan supaya kita sentiasa beringat bahawa Yahudi dan Nasrani tidak akan pernah selesa selagi kita semua masih beriman kepada Allah. Pelbagai tipu muslihat dianjurkan untuk kita supaya kita kehilangan petunjuk dan mempercayai apa sahaja yang mereka anjurkan.

Walaupun nyata kita ditipu, kita masih menganggukkan kepala dan pertahankan mati-matian bahawa kita dipihak yang benar. Contoh nyata ialah revolusi Libya. Masihkah kita hendak katakan bahawa serangan NATO menghancurkan bumi Libya dan membunuh rakyatnya masih dianggap sebahagian dari revolusi? Siapa yang berrevolusi sebenarnya?

Jet ini siapa yang punya??

Siapa yang terkorban??

Betapa mudahnya kita tertipu. Bagaimana nanti jika berhadapan dengan Dajjal? Mampukah kita melepaskan diri?

Sejauh manakah kita masih beranggapan bahawa kita berada di jalan Yang Benar bergantunglah kepada apa yang kita usahakan. Selagi kita rela bertuankan Yahudi dan Nasrani, selagi itulah kita masih jauh dari "Jalan Benar" seperti yang dimaksudkan.

Bolehlah kita anggap selagi kita tidak redha terhadap Yahudi dan Nasrani, kita masih lagi selamat dalam jagaan Allah. Jika sebaliknya yang berlaku, kita telah terpedaya dengan bisikan halus sang Iblis walaupun kita berkeyakinan bahawa kita lebih beriman dari kumpulan pertama. 

Ingatlah, hanya mereka yang benar-benar beriman sahaja akan mendapat petunjuk dan pertolongan dariNya. Selain dari kumpulan ini, semuanya akan tertipu dan dipermainkan oleh Iblis, Yahudi dan Nasrani. Lihatlah keinginan mereka, mereka hanya bertuankan kebendaan, kuasa dan nafsu syahwat.

Dan orang-orang (Yahudi yang kafir) itupun merancangkan tipu daya, dan Allah pula membalas tipu daya (mereka) dan (ingatlah), Allah sebijak-bijak yang membalas (dan menggagalkan segala jenis) tipu daya.QS Ali-Imran 3: 54 
Sesungguhnya mereka bermati-mati menjalankan rancangan jahat, Dan Aku pula tetap bertindak membalas rancangan jahat (mereka, dan menggagalkannya). Oleh itu janganlah engkau hendakkan segera kebinasaan orang-orang kafir itu, berilah tempoh kepada mereka sedikit masa. QS Ath-Thaariq ayat 86: 15-17

Read more... 

2 comments:

  1. UMNO sudah tidak relevan lagi dalam konteks perjuangan Melayu Islam hari ini...... ramai yang penyangak haprak & pengkhianat bangsa berbanding pejuang sebenar!

    Allah & Rasul SAW menganjurkan kita umat Islam berhijrah dari memihak kepada golongan ahli munkar kepada golongan Islamis & pejuang keadilan...... mengapa kita hendak abaikan perintah Allah & Rasul ini semata2 menjaga kepentingan para pemimpin korup & zalim yang peralatkan UMNO, ISLAM, MELAYU & RAJA ???????

    artikel2 pencacai UMNO untuk melayu????... untuk Islam??? .... untuk tanahair????.... untuk raja????
    .............. sebenarnya untuk "DUIT" saja!!!! kakakka.

    Begitu juga para pencacai UMNO akan putarbelit fakta seperti amalan mereka yang sudah2... bacalah utusan msia, berita harian, NST, the star, TV1,2, 3,..... .. merapu, mencarut........ Abaikan propaganda UMNO yang korup, fasik & zalim itu.......

    Bye2 UMNO..... hijrah & bersatu bersama jemaah PAS sebagai alternatif masa kini!

    ReplyDelete
  2. Amboi.. Bariya2 benor.. Sokong penjilat yahudi boleh pulak?

    ReplyDelete

comment please.....