Konco-konco ku

Wednesday, April 4, 2012

GEMPAR!! AZIZAH-SHAMSIDAR NAK BUAT SIDANG MEDIA

Nampaknya pemimpin tertinggi pakatan sudah panas bontot dengan pendedahan yang dilakukan oleh blogger pro-BN. Isu Azizah perang dingin dengan Shamsidar. Isu hubungan sulit antara Anwar dan Shamsidar nampaknya telah memasuki fasa kedua. Pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh bekas orang kanan Anwar sendiri suatu masa dahulu nampaknya ada kebenarannya.

Dikatakan oleh Wan Azizah yang walaupun mereka berdua tidak pernah nampak bersama atau bergambar bersama itu tidak bermakna mereka ada masalah? Datin Seri, itulah masalah sebenarnya. Semasa perbicaraan liwat Anwar tempoh hari Datin Seri dan Shamsidar ada bersama dan masing-masing bagai tidak mengenali antara satu sama lain. Dan yang lebih membingungkan penyokong Datin Seri adalah selepas Anwar didapati tidak bersalah kerana meliwat, kelihatan riak diwajah Shamsidar begitu ceria manakal wajah Datin Seri pula kelihatan pucat kerana mungkin Datin Seri dah tahu yang jika Anwar terlepas tuduhan itu, Anwar akan mengulangi perangai biseksualnya hingga akhir hayat.

Jangan cuba hendak tegangkan benang yang basah. Rahsia-rahsia salah laku dan perangai Anwar yang bercita-cita ingin menjadi Presiden Malaysia ada dalam tangan bekas orang-orang kanan Anwar yang sudah tidak sanggup menjadi penjilat jubur ketua pembangkang itu. Nalla, Ezam, Eskay, Rafizi, Hafilda, dan banyak lagi nama yang hingga sekarang masih ada lagi yang akan keluar meninggalkan Keadilan dengan rela hati dan sudah tidak sanggup lagi ditipu oleh Anwar.

Biarlah puak-puak pembangkang ingat yang BN ini kuat fitnah kerana kami menjalankan tugas untuk memberitahu kebenaran. Kita lihat antara kebenaran BN dan fitnah pembangkang yang mana boleh menang. Bagi JB sendiri, serangan demi serangan kepada Anwar bukanlah semata-mata hendak meraih undi tetapi inilah perjuangan kami supaya Malaysia tidak jatuh kepada proksi Yahudi Laknatullah. Fikirkan.

6 comments:

  1. JIJAH bermadu dengan SAMSIDAR, AZMIN bermadu dengan ANUAR. Ini sudah lebih dari TS P.Ramlee yang hanya ada 3 saje. Kalo buat filem mesti meletop punye gau cakap.....tergolek anjing aku ketawa..kahkahkahkahkah. Amek ko.

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya penyokong PR ni buat demo meminta pemimpin2 mangkuk mereka menjelaskan isu peribadi yg melanda..atau pun penyokong PR ni semua sudah termakan nasi kangkang Anuwar,Mat sabu,badrul amin,guan eng,mahfuz,azmin,adam adli?..hahahaha.

    ReplyDelete
  3. baguslah tu...mereka perlu menjawab pendedahan Nalla...tak blehlah dok diam membisu je kena buat sidang akhbar bersama jelaskan pekara sbenonya...bgi elakkan org ramai buat tafsiran buruk kpd pkr krna semua dakwaan Nalla tu amat serius dri sudut politik dn maruah!

    ReplyDelete
  4. Perkara yang Anwar patut buat tapi tak dibuat:
    1) Patut saman Nalla, tapi tak berani, takut semua terdedah
    2) Patut sumpah junjung Quran, (bagi kes liwat pembancuh kopi) tapi takut kena petir...

    HE HE HE HE

    ReplyDelete
  5. Shamsidar Taharin tu masa tahun 90-an dulu bergetah beb. Gambar dia pun leh wat modal tuttt lerrr..hehehe, so adik tecik Bang AN-WAR pun tak tahannnnn lorrr..hahahaha

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...