Konco-konco ku

Sunday, April 22, 2012

ALERT!! PAP HANTAR WAKIL HANCURKAN MALAYSIA!



Berpeluh JB baca pendedahan yang dibongkar dari sumber dalaman DAP. Malaysia bahaya kalau agenda DAP ini berjaya.

1. Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Jeff Ooi, Elizeberth Wong,  Tian Chua, Tony Pua dan beberapa lagi pemimpin DAP dan PKR Kristian telah mengadakan pertemuan dengan pastor-pastor dan wakil-wakil gereja dari luar negara untuk membincangkan  dua perkara penting menjelang Dua Kali PRU kelak. Target mereka yang pertama ialah PRU13 dan kedua PRU14. Apakah Target mereka?

2. Jeff Ooi memanjangkan pesanan para penderma Kristian di luar negara bahawa mereka mahukan kejayaan hasil sumbangan tidak terkira mereka. Jeff Ooi menunjukkan rasa cemas dan bimbang kerana beliau merupakan wakil parti pembangkang dalam mendapatkan dana-dana PRU.

3. Lim Guan Eng menyatakan dalam PRU13 nanti, pasukan PAP di bawah arahan Lee Kuan Yew akan menghantar beberapa pasukan untuk membantu PR yang merupakan modus operandi yang diasingkan daripada keterlibatan PAS. LGE kata dalam modus ini PAS diketepikan, sebab ianya melibatkan cita-cita Kristian yang PAS tak boleh tahu! Kenyataan LGE ini mengimbas kembali PRU di negara kita tahun 1960an dahulu di mana PAP menghantar 9 hingga 11 Calon PAP bertanding di Parlimen Malaysia. PAP hanya menang di Bangsar sahaja. Sudahkah kamu lupa??? Kini PAP kembali lagi.

4. Perdebatan berlaku antara Karpal dengan Tian Chua. Tian Chua membangkitkan kelambatan Dana yang sampai kepada PKR dan bertanya mengapa poster-poster PR yang dibuat di negara China belum sampai-sampai lagi. LGE meyakinkan Tian Chua poster-poster itu akan sampai melalui Pelabuhan di Pulau Pinang dan Singapura dalam seminggu dua lagi. Jika lambat juga kata LGE, poster-poster dan bendera itu akan dikirim melalui kapal terbang ke Pulau Pinang.

5. Pasal Dana lambat, Karpal minta dia terus rujuk kepada bosnya, Anwar Ibrahim. Karpal meminta Tian Chua jangan percaya Anwar kerana dia Islam, bila-bila boleh pusing. Karpal ingatkan Tian Chua, Anwar memiliki rumah dan harta di Amerika, jika dia kalah dia boleh pindah di sana. Karpal meminta Tian Chua fokus kepada bagaimana menjayakan DAP menjadi PM Kristian yang pertama di Malaysia. Karpal kata undang-undang di Malaysia boleh diubah dengan syrarat DAP mesti menang 80 Kerusi Parlimen dan PKR mesti menang 30 Kerusi Parlimen. Karpal juga ingatkan Tian Chua gunakan PAS hanya untuk lemahkan UMNO sahaja.

6. Minggu depan, LGE akan ke Singapura untuk kali ke 12 dalam tempoh tidak sampai 14 bulan. Kita tunggu wakil DAP kita hantar report then kami akan war-warkan kepada anda.

Sumber: MyMassa

3 comments:

  1. Jika benar , cuba bayangkan jika wakil DAP dalam PR lebih banyak dari Pas dan Pkr , siapa yang jadi PM dan lebih itu jika menang 2/3 kerusi , apa akan terjadi jika Singapura membuat permohonan menyertai semula Malaysia dan keputsan nya ia diterima dan selepas itu Singpura membuat rombakan kabinet dan pecahan kawasan Parlimen ..hasilnya DAP akan ememrintah selama-lama nya dan terpinggirlah Melayu seperti apa yang terjadinya ke[ada Melayu Singapura. Fikr-fikrkan lah... kesan dan akibatnya

    ReplyDelete
  2. cuma puak pkr dan pas kena fikirkan tapi sayang depa ni tak ada otak tapi ada kepala butuh je , tu yang memanjang nak menutuh je, bukan dia fikir akan masa depan umat islam dan melayu ni, janji butuh dapat masuk lubang je janji sedap...

    ReplyDelete
  3. segenap ruang malaysia akn diserang oleh pengkianat!!
    LGE ke Singapore..NUAR ke eropah...AMBIGA ke india...
    dlm negara plk..melayu PAS n PKR!!!Astagfirullahalazim!!

    ReplyDelete

comment please.....