Konco-konco ku

Friday, June 14, 2013

AHLI PARLIMEN KUALA LANGAT PERTIKAIKAN 'KELEMBAPAN' MB SELANGOR!!

RUMAH dah siap, pahat masih lagi dok berbunyi lagi. Itulah peribahasa yang sesuai buat kerajaan pakatan haram di Selangor. Kali ini bukan pihak BN yang bersuara tetapi pihak pakatan haram sendiri yang mendesak supaya Khalid Gagap selaku Menteri Besar yang dilantik melaksanakan manifesto pakatan yang telah lama tertunggak pada sepanjang 5 tahun yang lalu selepas memenangi pilihanraya 2008.

Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani Abdul Hamid baru-baru berkata kepada media bahawa beliau mendesak supaya kerajaan negeri Selangor di bawah kepimpinan Khalid Gagap menunaikan janji yang telah dibuat kepada rakyat dalam manifesto mereka sejak 2008 lagi. 

Pandangan Abdullah Sani adalah senada dengan Zuraidah, Ahli Parlimen Ampang yang juga menyatakan hasrat yang sama supaya rakyat tidak terasa tertipu lagi dengan pentadbiran yang diterajui oleh Khalid Gagap. Elaun ibu tunggal, elaun anak Selangor, dan bermacam-macam janji yang tidak pernah tertunai sejak pakatan mengambil alih.

Laaa... Ingatkan kerajaan pakatan Selangor ni bagus sangat. Rupanya ada juga pemimpin sendiri dari pakatan yang mempersoalkan kepimpinan Khalid Gagap. Habis, selama ni wakil-wakil rakyat pakatan di Selangor ni semuanya HIPOKRIT laaa... 


2 comments:

  1. Apa la punya bengap Adun kat selangor ni bukan ke khalid gagap dah kata manifesto tu bukan satu janji yang harus ditunaikan..nak bawa ke mahkamah pun nanti jadi saperti kes tuntutan ibu tunggal mahkamah dah mengiakan apa yang dikata oleh sikhalid.

    ReplyDelete
  2. yg bengap adalah yg pangkah mana2 3 parti kartun tu,sentiasa rela dikencing so BN jgn sibuk2 nak tolong lebih2,biar mp/adun mereka settle masalah negeri mereka

    ReplyDelete

comment please.....