Konco-konco ku

Sunday, February 3, 2013

WAN AZIZAH TERIMA ANUGERAH ABIM, RAJA ARIF TERIMA ANUGERAH APA??

SEMALAM bertempat di Auditorium Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Abdul Aziz, Shah Alam, Wan Azizah yang juga isteri Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim telah menerima Anugerah Sayyidatina Khadijah 2012 anjuran ABIM. Laporan lengkap ada di SINI.

Bila bercakap pasal ABIM ni teringat pulak kes jerut leher yang didedahkan oleh Sanggah Tok Janggut (klik SINI). Banyak cerita yang telah dibongkarkan oleh sahabat-sahabat blogger mesra kerajaan ni yang tak sanggup lihat parasit-parasit menghancurkan harapan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak.

Pendedahan demi pendedahan dibuat sehinggalah ada yang telah bertelagah sesama sendiri. Afiq KL Town (lihat SINI) cuba merungkai dan menyergah blogger yang dikatakan bersubahat dengan kegiatan Ketua Pengarah Biro Tata Negara ini. 

Masih kabur dan kurang jelas motif sebenar serangan selagi tiada jawapan balas dari empunya badan. Seperti yang dibaca di beberapa blog seperti House PK, Unspinner, Paneh, MyKMU dan blog-blog lain, dikatakan yang Raja Arif ini telah memberi dana yang cukup besar berjumlah RM750,000 kepada ABIM Sabah untuk program kepimpinan sekolah rendah di Sabah.

Bukan itu sahaja kes yang cuba ditimbulkan namun ada beberapa lagi yang kalian boleh rujuk dibeberapa buah blog besar. Tidak mahu memanjangkan cerita, tetapi itulah hakikat yang perlu ditelan. Berani kerana benar, takut kerana salah.

Tak tahu di mana silapnya tetapi cuma satu permintaan supaya perkara ini tidak dipanjangkan.

MOHON PENCERAHAN...

3 comments:

  1. ABIM, merekakan anugrah SYUK SENDIRI, Syayidatina Khatijah nama mulia isteri junjungan besar Muhamad saw, tidak semudah itu ditampilkan dengan seorang: yang jasa dan ketokohanya sangat dipertikaikan.

    Wan azizah pernah menyatakan, lakinya adalah anugrah tuhan, adalah satu kenyataan yang sangat dangkal, anuar aljuburit manusia haipokrit, samseng politik, mengadaikan segala norma kehidupan yang normal dan ketenteraman demi nafsu syaitan, anuar dajjal masa kini yang diturunkan untuk memporak porandakan ekonomi, keamanan, keselamatan. anuar pemimpin gila era kini yang sentiasa peratoran dan undang-undang negara dan mencatat pemimpin paling banyak kes moral yang tak akan selesai disebabkan HAKIM dikencing menyebabkan perbicaraan ditangguh 66 kali, kes SAMPAI MAMPOS tak bolih selesai. kepada pesalah lain bolih HAKIM tangguh-tanguh????

    WAK LORO,.

    ReplyDelete
  2. Dah terbukti BTN anjing BN, Kursus BTN tmpt utk brainwash sokong BN. Ini bukti penyelewengan dan salah guna kuasa BN. BN tumbang PRU13.

    ReplyDelete
  3. Anugerah Raja LawakApril 17, 2013 at 11:58 AM

    Kak Ton yang jual produk Umairah tu lagi layak terima anugerah jika dibandingkan dengan Wan Azizah yang jual jam Omega.

    ReplyDelete

comment please.....