Konco-konco ku

Wednesday, February 13, 2013

DAP BERI KHIDMAT GUAMAN PERCUMA KEPADA LEONG PEI KOE!!

DIPETIK dari salah sebuah blog puak pakatan menyatakan yang pakatan haram akan membela si lahanat Leong Pei Koe dari dikenakan tindakan undang-undang jika sesuatu terjadi kepada beliau. Pakatan haram juga mendesak supaya PDRM memberikan perlindungan kepada beliau kerana dikhuatiri akan dicederakan oleh orang Melayu yang tidak berpuas hati.

Dalam web Suara Pakatan Rakyat yang aku tengok penyambung suara pakatan dajjal di alam maya mengatakan isu penghinaan terhadap Permaisuri Agong ini seperti isu kecil yang tidak perlu diperbesarkan oleh mana-mana pihak.

Aku pun tak faham dengan otak puak pakatan ni. Aku rasa admin web ni pun orang Melayu sebab dalam tulisan sebelum-sebelum ini pun ayat lebih seperti orang Melayu. Adakah tiada sedikit pun rasa bersalah dan berdosa mengeluarkan artikel seperti ini?

Adakah sudah hilang rasa hormat terhadap kepimpinan tertinggi negara? Adakah admin web ini sudah mengganggap DYMM Yang DiPertuan Agong serta Permaisuri Agong sudah tidak relevan dalam pentadbiran negara Malaysia yang mengamalkan Perlembagaan Berparlimen?

11 comments:

  1. Tugas polis ialah melindungi rakyat yang tak bersalah aje ...... yang tu... humban dalam kandang buaya kat zoo negara

    ReplyDelete
  2. Naik Kapal terbang ke, ikut highway ke - orang Melayu sudah kenal you punya muka

    ReplyDelete
  3. Segolongan manusia bertambah biadap dgn raja raja, kurang ajar dgn pemimpin melayu ,lawan polis, berani buat jenayah, sebab parti politik rasis beri sokongan.

    ReplyDelete
  4. CINA mmg jahat, samseng, jual VCD haram. penipu , kilang haram, pelacur, main judi, perompak, jual dadah, bawak sial....
    suruh semua cina balik CHINA.... CINA mmg celaka, memang sampai mampus tidak akan terima melayu sebagai pemimpin... terima di mulut sahaja, di hati CINA akan tetap melawan... CINA JAHAT CELAKA BANYAK SIAL PUNYA BINATANG mcm LEMBU

    ReplyDelete
  5. Mereka berani SEBAB Melayu berpecah..Punah..Berterlagah..Meleyu masih TAK SEDAR DIR! !!!! Melayu hanya ada kuasa Politik aja.. Kini Kuasa tu da nak Luput..Pak Lah kau punya pandai tadbir negera..suka dgr cakap NGO pro king jubur dan yahudi..

    ReplyDelete
  6. Dah kena penjara dah bro..30 hari... hehehehe padan muka kau cina haram jadah, dasar tak tahu bersyukur, orang kasi dok TANAH MELAYU, dia gigit RAJA MELAYU. Sekarang kau layu dan kuyu dalam penjara... best tak? Makan free, minum free, letrik free, air free tapi prepaid bayar sendiri lah, nak kol lim cibai eng, dan bapaknya lim sial kit kena bayar sendir... pandan muka kau siaaaalllll!!!

    ReplyDelete
  7. terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

    ReplyDelete
  8. Isu menghina permaisuri agung bukan isu kecil. DAP RACIST sbb mcm mana pon dia aksn cover kaum dia. Liongpeko.. tahun ni tahun suey untk cina sial. Polis tolong bertindak seperti kalian bertindak pd org melayu. Bila salah memang salah. TAKUT KE MCM PAD TAKUT NGAN DAP!

    ReplyDelete
  9. BALIK PULAU 13 Feb. - Perbuatan biadab seorang juru ukur bahan di Singapura yang sengaja menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong, Tuanku Hajah Haminah dan seorang anggota polis, hari ini terbalas apabila dia dihukum penjara 30 hari dan denda RM8,000 oleh Mahkamah Majistret di sini.

    Leong Pei Koe, 29, menerima hukuman atas perbuatannya itu selepas mengaku bersalah atas kedua-dua pertuduhan tersebut.

    Majistret Muhamad Hidayat Wahab menegaskan kesalahan yang dilakukan oleh lelaki itu adalah serius dan tidak sepatutnya dilakukan oleh rakyat negara ini kerana dilihat bertentangan dengan prinsip Rukun Negara.

    ReplyDelete
  10. Bila dapat majority 2/3 di PRU 13, kita bawa usul dimana pecacai macam ini dilucutkan kerayaatannya.

    Apa kata saudara2 yang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU. DI THAILAND SIAPA BIADAP MCM SI SUEY NI AKAN DI PENJARA 11 THN. Di China..org mcm asshole ni akan hilang overnight. Memang kita semua tahu org cina paling racis selain org kelantan. Semoga Allah beri kekuatan untk kita ummah islam bersatu. Dah terlalu lama AI, hadi dan nik aziz (please la..dia bukan nabi..dia hanya insan keji yg menanam dendam kesumat yg dasyat.. dia dah kena sakit 'istidraj') pecah belahkan ummah.

      Delete

comment please.....