Konco-konco ku

Tuesday, February 19, 2013

AZHAR IDRUS BELI KERETA FERRARI BARU??

SMART BOH!! GUANE!! Mungkin ada puak pakatan yang terpegun sebentar dengan gambar terbaru Azhar Idrus, penceramah pujaan PAS bersama dengan kereta Ferrari baru miliknya. Mungkin juga ada yang sakit hati malah sakit jantung apabila melihat kekayaan yang dikecapi oleh beliau, tapi siapa yang membuatkan penceramah ini kaya?

Ya! Para pencacai PAS yang sanggup berjalan kaki, kayuh basikal, bermotor buruk sedekah jihad pada setiap ceramah-ceramah anjuran PAS ini. Mungkin juga ada yang tak cukup makan dirumah, anak bini tak dapat beli apa yang mereka mahukan oleh kerana si suami atau ayah lebih rela membelanjakan duit demi jihat PAS menuju ke Putrajaya.

Sudah yakin benarkah kalian wahai pencacai PAS yang parti kalian akan menawan Putrajaya? Sudah yakin benarkah kalian yang PAS akan membela nasib kalian kelak? 

Kelantan, Kedah ditadbir oleh PAS namun sehingga kini rakyat negeri tersebut merana kerana tiada satu bantuan pun yang diberikan. Dengar aset dan tunai simpanan di kedua-dua negeri tadbiran PAS ini berada antara ditangga tertinggi antara semua negeri di Malaysia namun kenapa tiada sebarang bantuan yang diberi?

Fikirkan sejenak dimana hilangnya duit yang kononnya ada berbillion di dalam akaun kerajaan negeri. Dimana duit balak? Dimana duit tanah? Dimana duit cukai?

3 comments:

  1. Daripada Ibn Mas'ud r.a., Nabi s.a.w. bersabda:"Berwaspadalah kamu dengan penipuan.Sesungguhnya penipuan membawa kepada maksiat.Maksiat membawa kepada neraka.Seseorang itu akan berterusan dan bersungguh-sungguh menipu sehinggalah ia dicatatkan sebagai penipu." (Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

    ReplyDelete
  2. Dak aihhhhh...ferrari pinjam sat jaaa nak test powerrr!!

    ReplyDelete
  3. penyakit hati si penulis blog, banyakkan istighfar.. ucapkan tahniah bukan mengutuk dan menuduh...

    ReplyDelete

comment please.....