Konco-konco ku

Thursday, October 11, 2012

GEMPAR!! CINA DAP MENYUSUP MASUK MAHU BOM PWTC!!


Aku begitu pantang kalau ada Cina yang bersikap kurang ajar pada Melayu. Sebab apa? Sebab aku memang benci orang kurang ajar walaupun Melayu sendiri, ini kan pulak Cina rasis DAP.

Artikel Kedahan69ers membuktikan yang Cina DAP ini telah semakin melampau dengan melakukan provokasi terhadap rumah UMNO iaitu PWTC. Wanita Cina DAP ini telah berjaya menyusup masuk ke dalam PWTC dan membuat provokasi melampau terhadap staff PWTC.

Dan lihatlah sendiri provokasi yang si celaka ni buat dan bawa masuk ke dalam PWTC.

"CORRUPTED UMNO ATTACKED SULTAN'S POWERS IN 80'S - 90'S. WHO IS TRAITOR OF MALAYS?"

"BN MEMUPUK SAMSENG, MAFIANISM! M'SIA MUSNAH!"

Kalau korang rasa apa yang Cina ni buat tak mencabar korang tu terpulang tapi bagi aku tuduhan yang dilemparkan terhadap UMNO melampau. Walaupun aku bukan orang UMNO dan hanyalah penyokong kuat kepimpinan UMNO tapi aku terasa dengan penghinaan yang dibuat oleh si celaka ini.

UMNO serang Sultan? Siapa yang serang Sultan? Siapa yang halang laluan Sultan? Siapa yang berani saman Sultan? Siapa yang menghalang kereta Sultan? Siapa? Siapa? Siapa?

Melihat keretakan dan perpecahan yang ditunjukkan oleh Melayu sendiri membuatkan Cina rasis ini mengambil kesempatan dengan menyimbah minyak ke dalam api. Salah siapa? UMNO?

Don't talk nonsence la. Bukti jelas ada lagi terang siapa yang sebenarnya memprovokasi Sultan dalam hal ini. Cina DAP tak layak nak cakap pasal Sultan dan kedaulatan negara kerana mereka memang tidak pernah faham dan tak nak faham apa itu Sultan.

Selama ini siapa yang beriya-iya mahu hapuskan kuasa Sultan? Siapa nak hapuskan hak Bumiputra? Siapa yang nak tukar agama rasmi negara?

Cukup dulu..darah tengah membuak..jangan sampai aku jumpa PEREMPUAN CINA DAP NI!!!

Tengok video bawah jadi bukti....


No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...