Konco-konco ku

Monday, May 14, 2012

TERKINI!! SAMBUTAN HARI MAKAN AISKRIM BERJAYA!!!


Baru sebentar tadi telah berlangsungnya majlis makan aiskrim sempena hari ibu di dataran shah alam. Ramai yang turut serta dalam majlis ini dengan slogan "Duduk dan Jilat 1.0". Demo secara aman ini adalah menuntut supaya rakyat Malaysia makan aiskrim secara sihat dan jangan makan didalam kereta atau dalam TANDAS!!

Berita selanjutnya akan menyusul...

5 comments:

  1. hahahaha..... tahniahhh..... mkn aiskrim dlm tandas bersama taik hanya anak tanggang saja yg boleh buattt...hahaha

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...besar pahala bersedekah... walaupun sebatang aiskrim... aku pun nak jugak..

    ReplyDelete
  3. dengar khabar Azmin tak sempat jual aiskrim kerana sudah disapu habis oleh Dr beliau tempoh hari muahaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  4. YB Jamban tergerak-gerak batang aiskrim dia bile korang buat macam ni.... tapi taste dia hanya jilat aiskrim depan mangkuk tandas JAMBAN je..!!!!!

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHAHAHAHAHAHA...RUGI SIAPA YG TAK DATANG..HABIS 300 BATANG AISKRIM (BUKAN BATANG AZMIN) DIJILAT SAMPAI LICIN..NANTIKAN MAKAN AISKRIM 2.0 SELEPAS INI...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...