Konco-konco ku

Sunday, May 13, 2012

TERKEJUT!!! LIM GUAN ENG SUDAH MATI KA???


Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang mengutuk tindakan Perkasa kerana begitu biadap mengadakan upacara pengkebumian di depan kediaman Ketua Menteri, Lim Guan Eng tanpa memikirkan risiko pandangan orang bukan Islam terhadap Islam.

"DPPNPP mengutuk tindakan Perkasa mengadakan upacara pengkebumian di depan rumah Ketua Menteri. Ia satu tindakan yang begitu biadap dan tidak mencerminkan kesopanan sebagai orang Melayu yang terkenal dengan budi perkerti yang luhur, " ujarnya dalam satu kenyataan.

Beliau juga mendesak Majlis Fatwa Kebangsaan segera mengeluarkan fatwa terhadap tindakan seumpama itu kerana menghina individu bukan Islam secara melampau.

JB nak cakap sikit dekat puak khawarij PAS ni. Sebelum tu tengok gambar best kat bawah ni dulu.

Habis tu ape pulak hukum bagi orang Islam yang menghina orang Islam sendiri dengan kalungan bunga Hindu ni? Jangan jadi hipokrit la PAS. Lagi dosa pahala tau kalau bermuka-muka sesama Islam. Sokong kafir hingga sanggup menghalalkan semua perbuatan kafir laknat asal dapat pergi Putrajaya.

5 comments:

  1. Hahahahaha.....pas bodo amekaw

    ReplyDelete
  2. salam
    Hairan dengan sikap puak2 pakatan.
    Apa yang mereka buat semua dihalahlkan, dengan 1001 fatwa dan alasan.
    Sudah akhir zamankah kita ini?
    Agama Islam dimain-mainkan.Majlis ulama dan fatwa dipersoalkan...

    ReplyDelete
  3. bertambah yakin aku ngan keputusan aku tinggalkan pas yg bukan lagi juang Islam

    ReplyDelete
  4. Muahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pas Pis Pus.....

    ReplyDelete
  5. Aikk... kata Majlis Fatwa Malaysia ni tak boleh pakai tapi kena PAS bengong minta Majlis Fatwa tengok pulak nampak sangat bodoh korang. Hari masa Adam UPSI tu buat dekat gambar PM dan KHalid Nordin korang kata bagus......orang PAS ni bengong..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...