Konco-konco ku

Sunday, October 7, 2012

TERKINI!! 6 CAWANGAN DAP SEPANG DIBUBARKAN!! 400 AHLI KELUAR PARTI!!


Bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat hari ini mengumumkan pembubaran 6 cawangan DAP di sekitar kawasan Sepang.

Pembubaran yang turut disahkan Bekas Pengerusi DAP Cawangan Pantai Sepang Putra, R. Bellasamy adalah disebabkan atas masalah dalaman DAP yang tidak bersatu sesama anggotanya sendiri.

"Enam cawangan DAP di sekitar Sepang yang dibubarkan adalah Taman Fermanagh, Teluk Manggis, Sepang Kecil, Taman Kedidi, Taman Sri Bayu, Taman Sri Sungai Pelek (B). Tan Kok Wai sering kali memecat dan memfitnah anggotanya DAP tanpa ada sebab yang munasabah "katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Turut hadir memberi sokongan termasuklah Bekas Pemimpin PKR kawasan Sepang, Mahful Wahid.

Tan juga menegaskan,  penjelasan bahawa parti DAP hanya mementingkan kroni,kontrak dan rasuah yang tidak ada batasnya dari dahulu.

Lagi berita di SINI.

1 comment:

  1. Alhamdullillah....makin runtuh pakatoon.

    tapi aku agak terkilan juga kerana mengetahui dalam kes ni ada juga melayu ahli dap..lebih menyedihkan kenapa orang india mengharap nasib mereka terbela dibawah cina harbi dapigs? MIC,PPP,IPF dll mesti kerja keras dan pergi ke grass root untuk menerangkan siapa dia dapigs.

    gen2felda

    ReplyDelete

comment please.....