Konco-konco ku

Sunday, October 14, 2012

ANWAR PERANCANG UTAMA GERAKAN TUKAR NEGARA KRISTIAN


Biarpun konflik politik dalam negara ini tidak ceria bagi agama, bangsa dan tanah air... I4TT masih mengharapkan readers semua ceria bersama keluarga.

Seperti yang kita lihat didalam arena politik di Malaysia pada hari ini, puak pembangkang yang pembangang berusaha dengan penuh keras untuk menjatuhkan UMNO dan Barisan Nasional yang menerajui negara dalam acuan negara Islam.

Yang paling menyedihkan pula PAS di pihak parti pembangkang yang kononnya mendakwa mereka parti politik yang memperjuangkan Islam pula turut bersekongkol dengan PKR dan DAP dalam agenda kearah mengkristianisasikan negara.

Ya, Malaysia adalah negara Islam !!!

Namun pihak pembangkang seolahnya tidak mahu Malaysia menjadi negara Islam yang unggul dimata dunia.

PKR lebih senang dengan pluralisme agama manakala DAP mahukan Malaysia menjadi negara tanpa pegangan agama atau mengikut acuan Kristian namun PAS hanya mencacai dikaki PKR dan DAP.

Dalam usaha yang disebut Projek Kristianisasi Negara ini kalau kita lihat ianya seperti satu rancangan rapi dan teliti namun ramai yang terlepas pandang akan hal sebesar ini.

Baca seterusnya di SINI.

1 comment:

  1. serius aku benci Anwar Ibrahim, tapi pic di atas tidak menunjukkan kematangan kita dalam berpolitik bro....

    Tak payahlah sampai letak muka Anwar macam tu.... Ia akan menghilangkan rasa hormat rakyat khususnya penganut kristian kepada kita....

    Jangan lupa, ada gak penganut kristian nie menyokong BN....

    ReplyDelete

comment please.....